wtorek, 15 kwietnia 2014

Stylizacja + losowanie!

Dziś przygotowałam dla Was stylizację z nowymi butami HB, które trafiły do sklepu Originale Future. Mnie się podobają i chętnie zobaczyłabym je w swojej szafie, ale na razie mnie na nie nie stać ;) A Wy co o nich myślicie? Planujecie ich zakup? A może już są w Waszych szafach?

Co do samej stylizacji, zachowałam ją w czarnej kolorystyce. Przedstawiam Wam kilka wersji, z tym że różnią się one tylko kurtką. 






A tutaj mała niespodzianka. Spośród komentatorów wylosuję osoby, które otrzymają jedną z przedstawionych pięciu par spodni. Nie spodziewam się zbyt wielu komentarzy, bo byłoby to zaskoczeniem więc myślę, że każdy komentator coś otrzyma :P Możecie napisać który numerek już macie, a który chciecie. Nie zapomnijcie też o opinii o stylizacji :D

Warunkiem udziału w losowaniu jest oczywiście obserwowanie bloga oraz podanie swojego nicku ;)

Zachęcam do komentowania ;)

Sweet0Monisia

7 komentarzy:

  1. Co do samych butów - nie do końca mi się podobają, nie wpadły mi w oko.
    Stylizacje nie są najlepsze. Jest w nich coś, co mnie trochę odrzuca. Wydaje się, jakby pojedyncze części do siebie nie pasowały. Jednak to tylko moja opinia, może wywołana zmęczeniem ;)
    Jeśli chodzi o losowanie - fajna sprawa, więc zgłaszam się, mam nr 2 :)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm z jednej strony buty mi się podobają pod względem kolorystycznym .Z 2 strony nie jestem do nich jakoś megaa przekonana więc jestem w kropce i muszę się zastanowić i zgłaszam się nie mam żadnych i chciałabym nr 4 :3

    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam te buty, uważam, że są cudne <33. Uważam, że w stylizacji nr.1 nie do końca pasuje ta kurtka, ale w stylizacji nr.2, jest o wiele lepiej. A co do spodni to nie posiadam żadnych, ale podobają mi się z nr.2.
      katniss-ne

      Usuń
  3. Stylizacje bardzo mi się podobają. Buty są świetne a te spodnie super z nimi współgrają :) Fajnie wszystko dopasowane.

    Zg się do losowania, chciałabym 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W stylizacjach bardzo podobają mi się spodnie.

    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje - świetne

    Na stardoll : gabadoll
    Obserwuję jako : gabisska

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacje nic dodać nic ująć. Wspaniałe ! :)

    OdpowiedzUsuń