wtorek, 15 kwietnia 2014

Metamorfoza MasiulaHope

Cześć :> Przedstawiam Wam kolejną metamorfozę. Tym razem użytkowniczki o nicku MasiulaHope. Mam nadzieję ,że Wam się spodoba.
Przed: Nie podoba mi się. Połączenie swetra z tą spódnicą jest fatalne , do tego te buty zupełnie nie pasują. Ogólnie nic nie pasuje kolorystycznie i stylizacja jest trochę pusta. 
Po: Nie miałam dużego pola do popisu ,ponieważ masz małą garderobę. Wybrałam kremowy top ,za pod niego lekko wsytający czarny stanik. Ubrałam na Twoją doll również czarną spódnicę. Jako dodatki udało mi się dobrać tylko czarną torbę. Do tego czarne platformy. Nie jestem zadowolona z efektu stylizacji ,uważam że jest trochę nudna ,ale nie mogłam niczego lepszego wykombinować.
Przed: Naturalnie ,aczkolwiek nie mam czego oceniać i nie pdooba mi się. Pomalowałaś tylko usta. Mogę jedynie pochwalić Cię ,że masz ładną doll :)
Po: Zmieniłam fryzurę i jej kolor ,by pasował do koloru brwi. Nie masz dużo kosmetyków ,a zwłaszcza cieni ,więc pomalowałam oczy wszystkimi jakie miałaś ,czyli dwoma -zielonym i srebrnym. Usta pozostawiłam w kolorze naturalnym ,rzęsy pomalowałam maskarą ,a kości policzkowe podkreśliłam pudrem.

Jak Wam się podoba?
Lepiej przed czy po?

nataliaszelc01


5 komentarzy:

  1. Zdecydowanie bardziej podoba mi się po ;) Lepiej to współgra. A jeśli chodzi o fryzurę po to nadaje fajnego charakteru i mnie kupuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się po jest zdecydowanie ładniej :)

    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardziej podoba mi się outfit "PO", ale fryzura jakoś mnie nie urzekła.

    Na stardoll : gabadoll

    Obserwuję jako : gabisska

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardziej podoba mi się outfit "PO", ale fryzura jakoś mnie nie urzekła.

    Na stardoll : gabadoll

    Obserwuję jako : gabisska

    OdpowiedzUsuń