poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Dla kogo kwiaty? ;)

Dzisiaj przedstawię Wam stylizację, jaką wykonałam dla swojej doll.
Stylizacja na co dzień, ale elegancka.
Oczywiście w kolorystyce w jakiej najlepiej się czuję. Dość uniwersalny outfit :)

Top-Callie's Picks 13sd
Bluzka-Archive 60sm
Spodnie-Basics 55sm
Torebka-Chanel Tribute 28sd
Buty-Nelly.com 10sd
Bransoletka-Honey Maid 18sm

Mam do rozlosowania coś takiego:
Ktoś chętny? :)
(Aby wziąć udział w losowaniu trzeba być obserwatorem bloga!)

Zachęcam do udziału w ankiecie TUTAJ

Komentujcie :)
Sweet0Monisia


5 komentarzy:

  1. W sumie nie ma co komentować - stylizacja jest ładna, prosta, o podstawowej kolorystyce, wszystko jest zgrane :)
    Zgłaszam się do losowania, podobają mi się te kwiatki :)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej! Świetna stylizacja :) Bardzo mi się podoba. Faktycznie idealnie obrazuje Twój styl. Idealnie wszystko pasuje. Pomyślałaś nawet o diademie i kolczykach, które super uzupełniają i dopełniają całość. Podziwiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna , bardzo podoba mi się ta bluzka z Callie's Picks.
    dominika-10

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja, naprawdę ładna, z elegancją i nutą codzienności. Ja też dobrze czuje się w tych kolorach. Zgłaszam się do losowania, podobają mi się białe różyczki ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja jest ładna, bardzo elegancka i codzienna. Bardzo dobrze, że zadbałaś o najmniejszy szczegół; kolczyki, bransoletkę, pierścionek (chociaż moim zdaniem jest zbędny).
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń