niedziela, 6 kwietnia 2014

Hot or not: barelina11

Przyszła kolej na ocenę czytelniczki o nicku barelina11.

Stylizacja dość ciekawa, ale w ogóle nie podoba mi się to połączenie kilku par butów. Według mnie wygląda to co najmniej bardzo niekorzystnie. Można by też przyczepić się do nakrycia głowy,  czy też takiej mieszanki stylów jak połączenie eleganckiej torebki z luźną, można powiedzieć sportową bluzą, ale nie jest źle. Mimo, że zupełnie nie jest to stylizacja w moim stylu to jakoś dziwnie mi się podoba ;)

Jeśli chodzi o twarz, to tutaj nie mam zastrzeżeń. Makijaż wykonany starannie, ładne rysy twarzy i fryzurka. Wszystko na swoim miejscu ;)

Ogólne Twoja doll podoba mi się, mimo kilku wad czy też rzeczy, które nie do końca wpisują się w moje gusta.

Hot dla Ciebie :D

A jak Wy oceniacie barelinę11? 

Przypominam o konkursie: KLIK
A TUTAJ można zgłosić się do hot or not :)

Pozdrawiam

Sweet0Monisia

5 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja,uwielbiam te spodenki (nie wiem jak to się nazywa), sama takie mam, jednakże, od razu rzuciły mi się w oczy te buty, uważam, że to połączenie nie jest najlepsze. Makijaż, jest świetny.
    Dostajesz Hot.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o strój to nie jest w moim "typie". Ale makijaż ok ;) Dla mnie hot/not

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za ocenę :)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń