piątek, 25 kwietnia 2014

Loteria i zgłoszenia:)

Pod tym postem możecie zgłaszać się do przeglądu szaf.Ja wybiorę osobę i opisze to co posiada.
A teraz loteria.Po prostu piszecie pod tym postem że zgłaszacie się po nagrodę.A ja wylosuję osoby które je dostaną(losowanie odbędzie się jutro o 14.00).


Oto nagrody do zdobycia

Z komentarzy pod postem ,,stylizacja za sm,, 200sm wygrywa dominika-10.Gratki!!!!Zgłoś się po nagrodę do mojej KG. Tymczasem w losowaniu spodni, wyniki są następujące:
1-sandra11185
2-katniss-ne
3-SylwiaTheWolf
4-Emiiilaa

8 komentarzy:

  1. ZGŁASZAM SIĘ ! ! !

    Gratulacje dla zwycięzców :)

    Na stardoll : gabadoll

    Obserwuję jako : gabisska

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej...ale my mamy już zrobioną kolejkę do Przeglądu Szafy. Jest w zakładkach ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się, mam torebkę :)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się, nie mam z tych ubrań nic. I chciałabym się spytać czy spodnie wystawisz w bazarze?
    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się i dziękuję za spodnie
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń