piątek, 18 kwietnia 2014

Metamorfoza madzulka1515

Cześć. Przepraszam Was ,że tak długo nie dodawałam żadnych metamorfoz. Zachęcam do zgłaszania się oraz przedstawiam Wam kolejną ,tym razem użytkowniczki o nicku madzulka1515 :)
Przed: Bardzo mi się podoba ,stylizacja jest delikatna i dziewczęca :) Lubię tą sukienkę , świetnie do niej dopasowałaś brązową kopertówkę ,ponieważ akurat na sukience znajdzie się brązowy akcent. Baleriny też mi się podobają i też pasują. Zadbałaś nawet o takie elementy jak kolczyki z salonu piękności :) Podoba mi się.
Po: Żałuje ,że nie znalazłam pasującej czarnej kopertówki ;/ Zrobiłam stylizację w kolorze czarnym z akcenetem żółtego. Ubrałam na doll żółtą bluzkę ,a pod nią lekko wystający czarny stanik. Do tego czarna spódnica maxi. Jako dodatki wybałam czarny łańcuszek oraz czarny kapelusz ,jak już mówiłam -żałuje ,że nie dobrałam kopertówki. Ubrałam na doll również czarne szpilki. Jestem zadowolona z efektu ,masz bardzo ładne ubrania i dobrze dobraną garderobę :)
Przed: Nie bardzo mi się podoba sposób w jaki pomalowałaś oczy. Makijaż jest dość nierówny... Nie lubie gdy na policzkach jest tyle pudru ,a zwłaszcza gdy ma się jeszcze piegi , puder wtedy wygląda trochę gorzej. Nie podoba mi się makijaż.
Po: Zacznę od tego ,że masz bardzo ładną doll ,tylko nie umiem robić makijażu na tych oczach ,ale może nie jest tak źle. Przy makijażu oczu użyłam trzech cieni - brązowego , fioletowego i jasno-fioletowego. Białe cienie na policzkach próbowałam trochę przyciemnić pudrem w kolorze skóry. Usta pomalowałam fioletową szminką ,a rzęsy czarną maskarą.

Jak Wam się podoba?
Lepiej przed czy po?

nataliaszelc01


7 komentarzy:

  1. Co do stylizacji "po", także uważam, iż brak kopertówki, sprawia uczucie pustki, ale mimo to stylizacja jest ładna i estetyczna.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja mi się podoba, ale faktycznie czegoś brak, a makijaż co prawda na początku nie podobały mi się te kolory, ale po dłuższej chwili stwierdzam, że nie jest źle;)
    madzulka1515

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja po jest świetna, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W stylizacji bardziej podoba mi się po jest elegancka i ładna. We twarzy również podoba mi się po.

    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ladna- moze kiedys ja wykorzystam


    ~ Laska007Girl

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydałaby się jakaś torebka w stylizacji "PO". Poza tym jest super

    Na stardoll : gabadoll
    Obserwuję jako : gabisska

    OdpowiedzUsuń