wtorek, 29 kwietnia 2014

Must have #1

Witajcie,
to moja pierwsza notka na tym blogu. Będę prowadzić dla Was dział "Must have". Możecie mnie znaleźć na Stardoll pod nickiem Soxo_.
Mam nadzieję, że spodoba się Wam moja praca i zainspiruje Was do tworzenia ciekawych stylizacji. Jeżeli będziecie mieć jakieś wątpliwości lub rady, koniecznie mnie poinformujcie o tym w komentarzach pod postami dotyczącymi tego działu. Przejdźmy zatem do rzeczy !

1. It Girls - Paris Tee / 9sd.
Ten t-shirt możecie wykorzystać w wielu stylizacjach. Wiązanie na dole sprawia, że koszulka staje się mniej "sztywna". Mimo tego można jej używać przy tworzeniu poważniejszych stylizacji poprzez "wpuszczenie" węzła w spodnie lub spódnicę. Ta koszulka jest uniwersalna :)

2. It Girls - Frou Frou Skirt / 9sd.
Spódniczka dodaje uroku wielu stylizacjom. Raczej pasuje do "luźnych" outfitów. Bardzo ją lubię i często jej używam. Być może na pierwszy rzut oka wydaje się zwyczajna i nudna, jednakże przy odpowiednim dobraniu pozostałych partii stroju oraz dodatków, staje się idealnym dopełnieniem.
3. Basic -  Basic Black Long Skirt / 52 sm.

Prosta i klasyczna spódnica. Właśnie dzięki temu staje się nieodzownym elementem Twojej szafy. Jej zwykłość nada praktycznie każdej stylizacji elegancki charakter. Jeszcze jedną zaletą jest jej cena.

Oto przykładowe stylizacje:





A Wy co sądzicie o tych ubraniach ? Zgadzacie się ze mną ?
 

6 komentarzy:

  1. Ubrania są całkiem ładne i przydatne, ale tylko wtedy kiedy zostaną dobrze dopasowane do outfitu. Do gustu najbardziej przypadła mi czarna spóniczka z It Girls. Jest ładna, tak jak napisałaś pasuje do luźnych, dziewczęcych outfitów. I właśnie: zupełnie ale to zupełnie nie spodobała mi się w swojej roli w drugim wykonaniu stylizacji. A może inaczej: nie spodobała mi się drugi outfit. To dla mnie wygląda jak coś bardzo ciężkiego. Gdy pierwszy raz spojrzałam na tą stylkę nie zauważyłam nawet samej spódnicy! Wielki minus dla ciebie.
    Marteshe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że minusy, plusy czy jakiekolwiek inne oceny powinno się dawać na podstawie całej pracy, a nie jednej stylizacji. Dziękuję za opinię. Pozdrawiam.
      Soxo_

      Usuń
  2. Dla każdego w stylu liczy się co innego. Dla mnie jest to elegancja, dlatego te ubrania przypadły mi do gustu. Najbardziej długa,czarna spódnica z Basica. Jest to rzecz tak uniwersalna i tak przydatna, że każda dziewczyna na stardoll.com powinna ją mieć. Nie ważne jaki ma styl. Jest to rzecz zdecydowanie MUST HAVE !
    Biała bluzka też jest genialna! Szkoda, że mnie na nią nie stać :(

    Ogólnie cieszę się z witryny MUST HAVE na tym blogu :)
    Fajnie będzie komentować Twoje artykuły :)
    Stylizacje świetne. Widać, że masz poczucie stylu i gust !


    Na stardoll : gabadoll
    Obserwuje jako : gabisska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny post. Najbardziej podoba mi się spódnica maxi z BASICA. Posiadam ją i uważam, że można robić z nią świetne stylizacje. Pozostałe rzeczy też są fajne, ale ja nie przepadam za tą krótką spódniczką.
      Stylizacje wykonane przez Ciebie, jak najbardziej udane. Najbardziej podoba mi się nr.3.
      katniss-ne

      Usuń
  3. Bardzo piękne stylizacje i świetny post.

    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń