środa, 30 kwietnia 2014

Metamorfoza Sweet0Monisia

Cześć. Po dość sporej przerwie ,mam dla Was kolejną metamorfozę. Tym razem będzie to metamorfoza jednej z redaktorek bloga  - Sweet0Monisia :)
Przed: Podoba mi się stylizaja :) Lubię tą bluzkę i świetnie się prezentuje. Wszystko ze sobą dobrze gra , podobają mi się dodatki i dobór ubrań. Nie ma za bardzo czego opisywać ,po prostu mi się podoba :)
Po: Jakoś dzisiaj miałam problemy ze zrobieniem stylizacji. Postanowiłam użyć tej kurtki , czarnych spodnii z basic i kremowego topu. Na spodnie nałożyłam rajstopy ,aby wyglądało ,że są one skórzane i pasujące do kurtki :) Wydaje mi się ,że efekt udany. Użyłam tych samych butów i do ręki doll włożyłam lenonki.
Przed: Nie lubię takich makijaży ,są kompletnie nie w moim stylu. Oczy są położone według mnie za wysoko , nie lubię również soczewek. Nie podoba mi się ;/
Po: Zmieniłam kolor włosów lecz fryzura została ta sama :) Zmieniłam również kolor brwi ,by pasowały. Cienie na policzkach próbowałam zbledzić pudrem ,ale chyba się nie udało. Oczy pomalowałam maskarą i fioletowym eyelinerem. Szkoda ,że masz tak mało cieni ,bo nie miałam za dużego wyboru . Użyłam czarnego i fioletowego cienia. Usta pozostawiłam w kolorze naturalnym i trochę zmieniłam położenie części twarzy.

Jak Wam się podoba?
Lepiej przed czy po?

nataliaszelc01


5 komentarzy:

  1. Bardziej podoba mi się po, przynajmniej na twarzy pojawił się ładny makijaż i kolor oczu.

    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie przed i po niezbyt się różni. Ale lepiej jest.... Tak naprawdę nie wiem. Ani jedna ani druga nie powaliła mnie na kolana. Kompletnie nie podoba mi się ta tiara we włosach ( przepraszam Sweet0Monisia, ale to tutaj według mnie w ogóle nie pasuje).

    Po dłuższym namyśle dochodzę do wniosku, że bardziej podoba mi się stylizacja przed, natomiast makijaż jest lepszy po metamorfozie.


    Na stardoll: gabadoll
    Obserwuję jako: gabisska



    P.S. Może zróbcie też loterie z ubraniami, a nie tylko z meblami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm moim zdaniem stylizacja lepsza jest ''przed'', ''po'' uważam, że te buty nie pasują do tej stylizacji, ona jest bardziej chyba rockowa, a buty psują ten styl. Także uważam,że ten make-up ''przed'' jest zły, nie lubię takich, make-up lepszy jest ''po''.
    Nie wiem jak Cię ocenić.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  4. Okropnie! Przecież dollka PRZED wygląda o wiele, wiele, wiele, lepiej! Nie wiem jak ująć brzydotę wykonania już PO. Przepraszam ale prawda która nie boli to nie prawda. Uważam tak jak komentująca u góry: buty PO nie pasują do stylizacji i po prostu zepsułaś przynajmniej mi ten smaczek na w pełni rockowy outfit. Makijaż PRZED również lepiej mi się podoba. Owszem, soczewek mogłoby nie być ale co złego jest w tym make-upie? PO mi się nie podoba.
    Marteshe

    OdpowiedzUsuń