niedziela, 13 kwietnia 2014

Metamorfoza barelina11

Cześć. Mam dla Was kolejną metamorfozę ,tym razem użytkowniczki o nicku barelina11. Dziękuję za komentarze i Wasze uwagi z poprzedniego postu :)
Przed: Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja. Dużą uwagę przykuwają spodnie ,są śliczne ,a w połączeniu z tą bluzką i topem -świetnie. Dodatki dobrałaś w złotym kolorze ,podobają mi się aczkolwiek jest ich trochę za dużo. Zrezygnowałabym z bransoletki ,co za dużo to nie zdrowo :) 
Po: Nie miałam pomysłu ,ale coś wyszło. Ubrałam bluzkę z kołnierzem i nałożyłam na nią sweterek :) Szkoda ,że nie miałaś zwykłych białych spodni ,bo ten złoty pasek trochę przeszkadza ,ale nie jest tak źle. Do tego dobrałam buty w kolorze swetra. Ubrałam Twojej doll torebkę z It Girls i nałożyłam na nią biały kwiatek :)
Przed: Bardzo ładnie :) Szczególnie podoba mi się makijaż oka. Ślicznie cieniowanie policzków. Ogólnie masz bardzo ładną doll i uwielbiam takie makijaże.
Po: Zmieniłam kolor włosów oraz pomalowałam brwi. Makijaż oka składa się z trzech cieni. Dwóch odcieni fioletu oraz srebra. Na kości policzkowe nałożyłam ciemny puder ,pod oczy kremowy ,a na policzki jasny róż. Usta pozostawiłam w kolorze naturalnym. 

Jak Wam się podoba?
Lepiej przed czy po?

nataliaszelc01




6 komentarzy:

  1. Co do stylizacji "przed" to trochę zaszalałaś, zgadzam się tych dodatków jest stanowczo za dużo, zdejmij kilka dodatków i będzie dobrze. Co do stylizacji "po" nie mam żadnych zastrzeżeń. Oba make-up są świetne, starannie wykonane.
    Podsumowując trudno jest mi określić lepiej "przed", czy "po".
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja PRZED, świetna. Też uważam, że zbyt dużo akcesoriów. Stylizacja PO niczego sobie, nie pasuje torebka kolorystycznie, a połączenie tej torebki z białą różyczką to najgorsze połączenie jakie może być. Reszta ładna. Makijaże oba ładne, cienie w przed są nienajlepsze i źle nałożony puder, do PO nie mam zastrzeżeń. :)
    VirginiaaStar

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam że w stylizacji przed jest zdecydowanie za dużo dodatków, lecz jest ona bardzo ładna. W stylizacji po podoba mi się połączenie swetra z białą koszulą i białymi spodniami, buty i torebka też do siebie pasują. Bardziej podoba mi się makijaż po ponieważ podoba mi się ten fiolet. Zdecydowanie wybieram PO.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie stylizajce podobają mi się tak samo.


    Na stardoll : gabadoll

    Obserwuję jako : gabisska

    OdpowiedzUsuń