czwartek, 3 kwietnia 2014

Sale!

Jak już pewnie zorientowaliście w sklepie Dacade rozpoczęła się wyprzedaż. Artykuły dostępne w tym sklepie możemy zakupić za połowę ceny. Dla mnie to świetna wiadomość ponieważ uwielbiam ten sklep, dlatego też poddałam się "szaleństwu" zakupów i zakupiłam mnóstwo rzeczy, które są w naprawdę korzystnej cenie :) Cieszę się bo moja szafa poszerzyła się o wiele ciekawych ubrań oraz dodatków.


Manekiny które możemy zobaczyć w starplazie mnie osobiście nie zachęcają, jakoś nie przypadły mi do gustu te stylizacje. A Wy co o nich myślicie?


Reklama natomiast, którą otrzymaliśmy na skrzynki już mi się podoba. Fajny styl, klimat.

A to niektóre przecenione artykuły. W ramkach zaznaczone są rzeczy, które ja mam. Za niektóre niestety przepłaciłam jak np. za te granatowe spodenki, czy kostium  ale i tak jestem zadowolona z dzisiejszych łupów.




A tutaj już szybka, przykładowa stylizacja.

A Wy kupiliście coś na wyprzedaży? Co sądzicie o tym sklepie?
Ja czekam na nową kolekcję, bo mam nadzieję że się pojawi :)
Jutro może jakieś losowanie upominków? Co Wy na to? :P

Dobranoc

Sweet0Monisia

Przypominam o konkursie, link po prawej stronie w pasku bocznym :)

4 komentarze:

  1. Bardzo żałuję, że likwidują Decades :( Często można wyłapać tam ciekawe rzeczy, które później się przydadzą. Oczywiście, wybrałam się na zakupy, ale jeszcze wszystkiego nie zakupiłam, więc będę korzystać, dopóki promocja się nie skończy.
    Stylizacja mi się nie podoba, jest bardzo "workowata" - nie lubię tego.
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  2. likwidują Decades Rili ????? no cóż może zamiast niego dojdzie jakiś nowy sklep
    a stylizacja mi się nie podoba fuuuu
    qwerty1119

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie bardzo się podoba stylizacja, idealnie wpasowana w klimat sklepu i stylizacje jakie możemy tam zobaczyć, a może nawet lepsza. Sklep bardzo lubię, ciekawe ciuszki i dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi się stylizacja. Decades jest to mój jeden z ulubionych sklepów i będzie mi przykro jak go zlikwidują.

    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń