środa, 30 kwietnia 2014

Hot or not: Lalka566

W poprzednim głosowaniu, mimo niezbyt przychylnych komentarzy szklanka9 otrzymała od Was: HOT. 

 Dziś ocenicie użytkowniczkę Lalka566. 

 Strój 
To znaczy tak: Mnie ta stylizacja nieszczególnie się podoba. Torebka, buty-wszystko z innych planet. Wydaje mi się, że troszkę pogubiłaś się w tej stylizacji. Myślę że, po zmianie dodatków outfit wyglądałby dużo lepiej.
Twarz 
Jeśli chodzi o twarz Twojej doll, to wydaje mi się, że poszczególne elementy są dobrze rozmieszczone (chociaż nie jestem tutaj ekspertem). Fryzurka całkiem ładna, makijaż też. Chociaż kolor ust nie do końca mi się podoba.
Głosujcie i komentujcie :)
Wyniki poprzedniego losowania podam ok. 20 w kolejnym poście ;)
 Sweet0Monisia

7 komentarzy:

  1. Według mnie : NOT. Przykro mi, ale taka jest prawda. Jak Sweet0Monisia wspomniała " wszystko z innych planet". Ta torebka to do eleganckich stylizacji. Bransoletka z motywem drewna? Też nie. Mi fryzura również się nie podoba. Jest nie estetyczna i zrobiona na odwal. Grzywkę należałoby lepiej dopracować


    Na stardoll : gabadoll
    Obserwuję jako : gabisska

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze jak spojrzałam na ta stylizację, rzuciła mi się w oczy ta torebka. Niby ona pasuje kolorystycznie, ale nie do takiej stylizacji! Druga sprawa ta bransoletka i naszyjnik, masakra. No i jeszcze na deser te niebieskie paznokcie rzucające się w oczy. Co do makijażu, nie jestem ekspertem, ale ta fryzurka, zgadzam się z gabadoll, jest nieestetyczna.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze: nienawidzę fryzur ze Stardesign. Po drugie: ta fryzura nie prezentuje się dobrze na twojej doll. A po trzecie przez dziewiąte po dziesiąte: co to są ja się pytam te białe poliki na tej karnacji? Makijaż oczu jeszcze oceniłabym go na taki sobie. Całkiem ok, ale coś mi w nim nie gra. I wielka zgoda z dziewczynami u góry: masakryczne próby połączenia dodatków, i ubrań! Not, not, not.
    Marteshe

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń