środa, 23 kwietnia 2014

Bunny and books :)

A dziś taka nietypowa "stylizacja". Udało Wam się znaleźć wszystkie pisanki i zdobyć ten niesamowity strój? Powiem szczerze, że nie spodziewałam się takiego prezentu. Oczywiście wiedziałam, że nie będzie to nic szałowego, ale tym strojem troszkę mnie zaskoczyli. Chociaż w sumie, zawsze to jakieś urozmaicenie w szafie :) Fajne te marchewki :D Nie wygląda to tragicznie :)

A teraz wyniki poprzedniego losowania z postu "Dla kogo kwiaty?"
Do rozlosowania miałam:
A więc róże otrzymuje: dominika-10
A drugi bukiet: katniss-ne
Prezenty czekają już w Waszych apartamentach. Gratulacje :)

A dziś mam dla Was, coś z okazji Światowego Dnia Książki:
Komentujcie :)
Nie zapomnijcie o tym, że aby wziąć udział w losowaniu należy obserwować blog oraz podać swój nick ze stardoll :)

Sweet0Monisia

EDIT: Mamy już 41 obserwatorów!! Yupi! :D

A niżej LOTERIA :) 
Zachęcamy do udziału :)
|
|
v




9 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ta kapuza z uszkami ,bluza też jest niczego sobie.
    Zgłaszam się do losowania bardzo podobają mi się pierwsze książki :)

    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawiodłam się na prezencie od zajączka. Jest on związany z Wielkanocą i wgl, ale co mi z tego jak już po niej? Być może wykorzystam do czegoś bluzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. bluza nawet spoko, ale w sumie jak zobaczyłam prezenty to nie żałowałam, że nie zbierałam pisanek... ;)

    damn.girll

    OdpowiedzUsuń
  4. No i jak ja mam ocenić to cacko?XD A mi się podobają prezenty od króliczka, mogą okazać się przydatne. Najbardziej wpadły mi w oko te buciki ;p
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak serio to to bluza nie jest taka zła i może się do czegoś przydać - wręcz przeciwnie mają buty . Wątpię czy kiedyś je założę ... Tak czy siak fajnie , że w ogóle coś dostaliśmy :) .
    dominika-10

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty, torebka, kolczyki - od razu do schowka :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ubrania są całkiem ładne :)

    OdpowiedzUsuń