sobota, 19 kwietnia 2014

Może coś luźniejszego?

Zazwyczaj stylizacje, które Wam prezentuję są eleganckie, dlatego dzisiaj przygotowałam dla Was coś bardziej codziennego, sportowego :)
Koszula pochodzi z nowej kolekcji Original Future (tak nawiasem mówiąc, została dzisiaj wyborem dnia) i jest jedyną rzeczą, którą zamierzam kupić. A Wy co myślicie o nowej dostawie? Nabyliście już coś?
Stylizacja oczywiście w moim ulubionym, klasycznym i nudnym, ale ponadczasowym połączeniu kolorystycznym :)
{Obiecuję lepszą jakość zdjęć i ich obróbki od następnego postu}



Koszula- Original Future 13sd
Spodnie- Basics 55sm
Buty- Basics 35sm
Słuchawki- Killah 12sd
Czapka- No name  20sm


Chciałabym też w imieniu swoim oraz całej załogi bloga, złożyć Wam najlepsze życzenia na święta wielkanocne. Życzę Wam, aby te święta były bardzo ciepłe, rodzinne i spokojne ;)
Oczywiście również bardzoo mokrego lanego poniedziałku :)
Wesołych Świąt :*



Sweet0Monisia

PS: To już mój 50 post na tym blogu :D

5 komentarzy:

  1. Stylizacja jest ładna, chociaż nie w moim guście. Mi ta nowa dotawa kompletnie się nie podoba, i nic nie zamierzam kupić. Ja także wolę elegancki styl. O ja także życzę wszystkim Wesołych Świąt.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja, na luzie ale jednocześnie elegancka :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja jest niczego sobie. Najbardziej nie podoba mi się czapka. Ale jestem przekonana do koszuli.

    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest OK. Fajnie wszystko pasuje. Nie przesadziłaś ze street stylowym lookiem. Niektórzy, gdy próbują stworzyc stylizację "luźną" posuwają się za daleko. Ty, natomiast, zatrzymałaś się przed granicą kiczu. Bardzo mi się podoba
    Na stardoll : gabadoll
    Obserwuję jako : gabisska

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa i fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń