środa, 9 kwietnia 2014

Hot or not: Madzulka1515

Nie mam dziś weny do robienia stylizacji, planowałam zrobić coś z nową kolekcją Callie's Picks ale w ogóle do mnie nie trafiła. Takzę zaprezentuję Wam dzisiaj hot or not użytkowniczki o nicku: Madzulka1515

Stylizacja podoba mi się, ale gdybym ja robiła tą stylizację to zmieniłabym pewnie torebkę. Mam też mieszane uczucia co do butów. Ale jest ok :)
 Jeśli chodzi o make-up to podoba mi się. Fajna kolorystyka, dość dobre wykonanie, doll wygląda bardzo ładnie :)

Madzulka1515 otrzymuje ode mnie w pełni zasłużone HOT.
A jaka jest Wasza ocena? :)

Miłego wieczoru 

Sweet0Monisia


4 komentarze:

  1. Stylizacja podoba mi się, ja też zmieniłabym torebkę, ale wydaje mi się, że buty są ok, make-up też spoko.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za ocenie;) Co do torebki to nie miałam pomysłu;)
    madzulka1515

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja jest ładna, podzielam opinie Katniss-ne zmieniłabym torebkę.

    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń