wtorek, 22 kwietnia 2014

Metamorfoza Tasia952

Hey. Przepraszam ,że tak długo nie dodawałam metamorfoz ,ale w święta rzadko wchodziłam na stardoll. Dzisiaj mam metamorfozę użytkowniczki o nicku Tasia952 :)
Przed: Mam mieszane uczucia co do tej stylizacji. Z jednej strony wszystko do siebie mniej więcej pasuje ,ale z drugiej to razem nie wygląda rewelacyjnie. Wymieniłabym bluzkę ,może na złotą ,natomiast kopertówkę wsadziłą między ramię tak jak jest "po". 
Po: Masz małą garderobę i ciężko mi było coś dobrać. Zrobiłam dość ciemną stylizację i nie jestem z niej specjalnie zadowolona. Dobrałam czarną spódnicę ,top ze srebrnymi dodatkami. Udało mi się dobrac buty w podobnych kolorach , jako dodatki dobrałam torebkę oraz czarne kolczyki.
Przed: Mało podoba mi się Twój makijaż. Oprócz szminki ,maskary i kilku sztucznych rzęs to pomalowałaś oczy jednym cieniem -srebrnym. Makijaż trochę nudny ,nie lubię gdy jest wykorzystywany tylko jeden cień. Nie podoba mi się.
Po: Zmieniłam fryzurkę i jej kolor. Usta pozostawiłam  naturalnym kolorze. Rzęsy pomalowałam dwoma maskarami ,a oczy trzema cieniami - ciemno zielony , zielony i srebrny. Wyszło okey ,chodziaż mogło być lepiej. Ogólnie jestem średnio zadowolona z tej metamorfozy.

Jak Wam się podoba?
Lepiej przed czy po?
Komentujcie.

nataliaszelc01

6 komentarzy:

  1. Możesz powiększyć troszkę zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strój nie podoba mi się żaden, natomiast makijaż i fryzura zdecydowanie lepiej po :) I zgadzam się z Sweet0Monisią że zdjęcia mogłyby być większe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za uwagi :) Stylizację trochę powiększyłam ,a makijaż jak próbowałam to wychodził na pasek boczny. Jak się na niego kliknie to również trochę lepiej widac ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja ''przed' moim zdaniem jest średnia, zmieniłabym buty na białe, bo tak to sprawia wrażenie lekkiego chaosu. Natomiast co do stylizacji ''po'' także nie za bardzo przypadła mi do gustu, dodałabym do stylizacji pasek, chociaż nie wiem, czy użytkowniczka posiada pasujący.
    Co do make-up ''przed'' moim zdaniem jest nie najlepszy,a co tu jest oceniać? Natomiast ''po'' jest o wieele lepiej, podoba mi się w jaki sposób pomalowałaś oczy doll.
    Podsumowując lepiej ''po''
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardziej stylizacja podoba mi się przed. Jeżeli chodzi o twarz zdecydowanie po, włosy idealnie pasują do makijażu.

    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Metamorfoza mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń