niedziela, 27 kwietnia 2014

                            Nowa redaktorka ;)


         Hejka! Mam na imię Maja, a na stardoll kryję się pod nickiem Laska007Girl. Interesuję się modą, końmi i fotografią :) 
      Jak już chyba wiecie z nagłówka jestem nową redaktorką, będę się zajmować totalnie nowym działem (jeszcze nie wiem jak go nazwać i licze na waszą pomoc). Wiele dolek myśli, że  fryzury tzw. zwykłe są bezużyteczne i nie da się do nich zrobić, ani ładnej twarzy, ani ładnej stylizacji, ale ja wam udowodnię, że to nie prawda- zrobię do każdej fryzury stylizację i twarz, które (mam nadzieję) wam się spodobają :)
       Mój pierwszy post powinien pojawić się jutro, albo po jutrze (a może jeszcze dziś).

                                          To ja


                   



Pozdrawiam
          Laska007Girl

3 komentarze:

  1. Cieszę się, że dołączyłaś do załogi!
    Pozdrawiam, ApppleBlue

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że fajnie będzie się czytało Twoje artykuły

    Na stardoll : gabadoll
    Obserwuję jako : gabisska

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że będziesz pisać na tym świetnym blogu, nie mogę doczekań się Twojego kolejnego postu
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń