niedziela, 20 kwietnia 2014

Hot or not: Anonimowa8899

W ostatnim poście z tego cyklu ocenialiśmy katniss-ne. W ankiecie wzięło udział 10 osób i oceniona została jako HOT. Martwi mnie tylko to, że tylko 2 osoby skomentowały i uzasadniły swoją ocenę. Ale może tym razem będzie lepiej :) Oceniamy Anonimową8899 Strój nieprzekombinowany, zwykły, prosty. Ale prezentuje się dobrze, elegancko. Twoja doll wygląda naprawdę dobrze :)
Makijaż tez bardzo delikatny, mocniejszym akcentem jest jedynie szminka. Nie mam szczerze mówiąc do czego się przyczepić. Nie ma zbędnych dodatków, doll dobrze się prezentuje :)
Ode mnie dostajesz HOT :) Bardzo podoba mi się Twoja doll :) A jak Wy oceniacie doll Anonimowa8899? Głosujcie i komentujcie Do Hot or Not zgłaszać można się TUTAJ :) Pozdrawiam Sweet0Monisia

5 komentarzy:

  1. Strój jest ładny, prosty, fajnie, że dodałaś bransoletki, które pasują do wstawek w kopertówce. Buty także pasują. Make-up także jest spoko, delikatny, ja takie lubię. Oceniam Cię na HOT;-)
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ode mnie dostajesz hot, strój jest bardzo "ubogi" lecz podoba mi się sukienka.

    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, nie i jeszcze raz nie. Strój jest taki sobie torebka do niczego nie pasuje tak samo jak buty. A makijaż to wg porażka, powiem tyle że jest nie starannie wykonany, nigdy nie maluje się po same brwi. Pogrążyło cię jeszcze nie starannie (lub jego brak) przejście. Dostajesz ode mnie NOT.

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie HOT. Dlaczego NOT shariSweet? Dlaczego ? Sama lepiej bym tego nie zrobiła. Sukienka, buty, torebka - wszystko pasuje idelanie :)


    Na stardoll : gabadoll
    Obserwuję jako : gabisska

    OdpowiedzUsuń
  5. Również oceniam na HOT. Śliczna doll ! :)

    OdpowiedzUsuń