niedziela, 13 kwietnia 2014

Wyniki konkursu!

Nadeszła pora, aby ogłosić wyniki. Decyzja była bardzo trudna, ale po konsultacjach i dodaniu głosów do ankiety w której mogliście brać udział, zwycięska trójka wygląda tak:

Miejsce 1

Katniss-ne

Miejsce 2

Szklanka9

Miejsce 3

Szirulejka

Nagrody:
1 miejsce- 20sd 
2 miejsce - 10sd
3 miejsce - 5sd

Proszę o dodanie przedmiotów o tej wartości do listy życzeń lub wystawienie czegoś w sb i zgłoszenie się w KG: Anonimowa8899
Dziękujemy za sponsorowanie nagród :D


Dodatkowo tak jak obiecałam ja wyślę każdemu uczestnikowi drobny upominek, dlatego proszę następujące osoby:

  • katniss-ne
  • szklanka9
  • szirulejka
  • barelina11
  • Ala_20_
  • VirginiaaStar
  • qwerty1119
  • magdusiakocha
  • StylowaAniula
  • nataliaszelc01

O dodanie do listy życzeń lub wystawienie w sb przedmiotów o wartości nieprzekraczającej 100sm i poinformowaniu o tym, tym razem mnie (Sweet0Monisia).

Gratuluję wszystkim uczestnikom oraz zapraszam do udziału w kolejnych konkursach i czynnego udziału w życiu bloga.

Pozdrawiam 

Sweet0Monisia

PS: Nicki osób, które odebrały już nagrody będę wykreślała, żebym pamiętała kto już otrzymał :)

5 komentarzy:

  1. Jeju, bardzo dziękuję, to pierwszy taki konkurs, w którym wzięłam udział i na dodatek go wygrałam. Dziękuję wszystkim, którzy oddali na mnie głosy.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wszystkim uczestnikom! Bardzo przepraszam, że nie wypowiedziałam się w wcześniejszym poście ale niestety nie było mnie w domu w niedzielę. Uważam, że bardzo dobrze wybrałyście zwycięzców! :)
    Malin_Love

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje wszystkim!

    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ! ! !

    Na stardoll : gabadoll

    Obserwuję jako : gabisska

    OdpowiedzUsuń