sobota, 12 kwietnia 2014

Metamorfoza justyna156miss

Hej :) Właśnie zrobiłam pierwszą metamorfozę na tego bloga. Jest to metamorfoza użytkowniczki o nicku justyna156miss. Mam nadzieję ,że się spodoba.
Przed: Stylizacja nie powala. Kolor butów oraz kolor sukienki nie pasują do siebie. Nie lubię gdy w stylizacji nie ma żadnych dodatków. Wymieniłabym buty na srebrne lub białe oraz dodałabym kopertówkę i pasek. 
Po: Nie miałam pomysłu na strój ,ale myślę ,że jakoś wyszło. Użyłam czarnego topu oraz spódnicy z Voile. Stworzyłam buty z dwóch par. Pierwsze to są rzymianki z Rio ,a drugie platformy z Fallen Angel. Jako dodatki wybrałam czarno-białą kopertówkę oraz opaskę z kolcami.
Przed: Ciekawa kolorystyka ,ale makijaż oczu jest widocznie nierówny. Masz piękną doll :) Nie potrzebnie nakładałaś róż na policzki , wygląda on brzydko na tej karnacji. 
Po: Również makijaż wyszedł mi trochę nierówno ,ponieważ nie bardzo lubię robić go na tych oczach ,wybaczcie. Rzęsy doll pomalowałam maskarą ,a usta szminką. Użyłam dwóch cieni -zielonego i żółtego. Wymieniłam fryzurę i jej kolor.

Jak Wam się podoba?
Lepiej przed czy po?

nataliaszelc01




8 komentarzy:

  1. Uważam, że metka nieudana, wszystko PRZED mi się bardziej podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem stylizacja 'po' jest śliczna :) Makijaż również podoba mi się bardziej 'po. Jak dla mnie metamorfoza udana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zadaniem stylizacja "przed" jest "pusta" i nieudana. Stanowczo lepiej "po'', ciekawe połączenie butów. Make-up również bardziej podoba mi się "po".
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podooba mi się po.

    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż przed a stylizacja po :)

    OdpowiedzUsuń