niedziela, 23 marca 2014

Zamieńmy się rolami!

Do tej pory to ja oceniałam Wasze dollki jako Hot albo Not, więc postanowiłam dać szansę Wam ocenić mnie ;)

Komentujcie Hot albo Not, uzasadnijcie swoją opinię i napiszcie co byście zmienili ;)



Miłego dnia ;)

Sweet0Monisia


PS: Jeszcze wyniki wczorajszego mini konkursu. Jako pierwsza odpowiedziała Ina.99 więc otrzymujesz nagrodę. Drugą osobą wylosowana spośród trzech komentarzy jest osoba z numerem: 
A więc katniss-ne
Gratuluję ;)
Proszę o dodanie do listy życzeń lub wystawienie czegoś w sb do 150sm i zgłoszenie się w mojej KG :)

5 komentarzy:

  1. Ciekawa stylizacja, fajnie utrzymana kolorystyka. Śliczna jest ta kurteczka czy futerko. Makijaż dość powszechny na stardoll, ale ładny pasuje do wszystkiego :) Ładną masz doll :) Hot :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja, wszytko ładnie pasuje. Fajnie, że nawet w salonie piękności dopasowałaś najmniejsze szczegóły.
    Dostajesz HOT!
    Aha i dziękuję za nagrodę.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja bardzo ładna. Kolory przypominają pogodę za oknem. Makijaż jest cudowny. Jak najbardziej HOT.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest OK! Ale makijaż : ffuuuuuu! Te sztuczne źrenice, rzęsy są okropne!
    I ogólnie masz za wysoko oczy ;//

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra stylizacja i wszystko by do siebie pasowało - gdyby nie buty. Zlewają się ze spodniami i nie prezentują się dobrze. O wiele większe wrażenie zrobiłyby tu jaśniejsze szpilki. Makijaż nie w moim stylu, wygląda bardzo nienaturalnie, ale doll jest ładna. Zasługujesz za całość na hot :)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń