środa, 19 marca 2014

Po północy

Na początku chciałabym przerosić, po pierwsze za to, że stylizację dodaję tak późno, a po drugie że nie jest ona dopracowana. Dzisiaj po prostu nie wyrabiam, usiadłam do książek o 16, a skończyłam dokładnie o godzinie 00:00, a mimo to i tak nie wszystko umiem. Ale nie ważne. Stylizacja jak już wspomniałam robiona na szybko, może moim usprawiedliwieniem w kwestii jej wyglądu będzie późna pora? 
Do rzeczy. Postanowiłam zrobić dziś stylizację z sukienką, jako że ostatnimi czasy cały czas prezentuję Wam spodnie lub spódniczki. Sukienkę tą zakupiłam w bazarku za 19sd. Pochodzi ona ze sklepu Miss Sixty. Początkowo byłam nią zachwycona, jednak mój entuzjazm stygł w miarę upływu czasu i brakiem pomysłów na dopełnienie jej odpowiednimi dodatkami. Dlatego też prezentuję ją w takiej, a nie innej wersji i po cichutku liczę na jakieś Wasze pomysły i podpowiedzi :) 
Ja dodałam torebkę z Chanel Tribute, którą kupiłam tym razem w starplazie za 28sd, ale myślę że jest warta swojej ceny, bo bardzo często przydaje się w stylizacjach i świetnie się prezentuje. Do tego klasyczne czarne szpilki ze sklepu Volie, ja nie wiem jakim sposobem kupiłam je za 5sm, musiało to być chyba dawno temu jeszcze przed moją przerwą w grze. Ale się rozpisałam. Przejdźmy się do prezentacji:


<Jak tak teraz patrzę to ta bransoletka jest chyba zbędna. Co sądzicie?>
Co myślicie o sukience?
Może chociaż ona się obroni ;P
Macie jakieś wskazówki?

Jeszcze raz przepraszam i obiecuję poprawę :*

Sweet0Monisia

5 komentarzy:

  1. Sukienka jest ładna ale te buty tu moim zdaniem zupełnie nie pasują ;( MasiulaHope

    OdpowiedzUsuń
  2. Tragedii nie ma, więc już tak nie przepraszaj i nie przejmuj się tak bardzo :) Każdy ma prawo do słabszego dnia ;P
    A co do stylizacji, to sukienka jest świetna, taka nietypowa. Szkoda że jej nie mam a w bazarku trudna na nią trafić. Buty może nie do końca pasują,ale sukienka mnie kupiła więc ja jestem na tak :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja,uważam,że zrobiłaś wszystko co się dało z tą sukienką.
    Myślę,że bransoletka tutaj jak najbardziej pasuje. Co do butów hmmm myślę, że nie do końca pasują,ale i tak stylizacja jest świetna i zazdroszczę sukienki!
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja nawet fajna. Do tej sukienki trudno by coś stworzyć. Tobie się udało.Jedynie zmieniłabym buty. Za bardzo się świecą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja razi przeciętnością nie podobają mi się buty.

    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń