wtorek, 4 marca 2014

Wyjątkowo tania stylizacja ;)

Wczoraj natrafiłam na informację o nowych darmówkach, a że wydawały mi się całkiem w porządku zrobiłam je. Kamizelka i legginsy naprawdę okazały się ok, więc postanowiłam zrobić z nimi stylizację.
Oto efekty:

 A tak wyglądają wszystkie darmówki, które dostałam:
Gdyby ktoś ich nie miał a chciał, zamieszczam instrukcję, co zrobić aby je dostać :)

1. Wchodzimy na: www.justproxy.co.uk.
2. W okienko wpisujemy: www.stardoll.com.
3. Logujemy się na swoje konto. 
4. W okienko wklejamy: http://www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=5450906&action=ma&ac=5450906 
5. Dołączamy do klubu.
6. W okienko wklejamy: http://www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=4096.
7. Zaznaczamy jakąkolwiek odpowiedź na pytanie.

Ubrania będą czekać w apartamencie :)

Co sądzicie o stylizacji i darmówkach?

Miłego dnia ;)

Sweet0Monisia


PS: Zachęcam do udziału w loterii >klik< :)

5 komentarzy:

  1. Niezła stylizacja, jednak ja bym dała inną bluzkę, najlepiej niebieską.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  2. oprócz nie równo założonych spodni stylizacja całkiem ciekawa
    i nie zgadzam się z awcia niebieski tu nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze z darmowek dostalam manekina :)
    dziekuje za linki do darmowki bardzo mi sie podobaja;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna stylizacja ;) MasiulaHope

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja.
    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń