sobota, 8 marca 2014

"W roli głównej" #3 + losowanie!

Dzisiaj przygotowałam dla Was stylizacje z przedstawioną niżej koszulą. Według mnie kolejny obowiązkowy element, każdej kobiecej szafy. W stylizacjach użyłam tej z Cheap Monday za 19sd, jednak w starplazie jest też dostępna tańsza, z Basics za jedyne 45sm. Ja posiadam obie, chociaż zawsze używam tej pierwszej.

Pierwsza stylizacja z jeansami i różowym kardiganem w róże. Bardzo podoba mi się ta torebka z Rio i do tego jest nie droga.

 Kolejna stylizacja z użyciem czarnych spodni z basics, z którymi stylizacje wrzuciłam wczoraj. Jak widzicie przydają się bardzo często, więc warto je mieć. Złota kurteczka, buty, torebka też ze złotymi akcentami. Ta stylizacja najbardziej odzwierciedla mój styl ;) Muszę zacząć zbierać na kurtkę i torebkę ;)

 I ostatnia stylizacja bardziej oficjalna, biurowa. Tutaj też nie obyło się bez złota ;P


Z pośród komentatorów wylosuję osobę która otrzyma  200sm. :) Liczę na komentarze z radami, co mogłabym zmienić co dodać, a także co chciałybyście zobaczyć w kolejnych rolach głównych :)

Pozdrawiam
Sweet0Monisia :D

5 komentarzy:

  1. W ostatniej stylizacji zmieniłabym marynarkę na inną ;) Reszta super ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o pierwszą stylizację - zmieniłabym torebkę. Nie podoba mi się jej krój. Za to kolor pasuje do butów, więc ewentualnie można byłoby ją zostawić. Jednak kwiecista marynarka psuje efekt. Nie pasuje kolorystycznie. Druga stylizacja bardzo mi się podoba i nic bym nie zmieniła. Uwielbiam te buty! Ostatni outfit nie jest w moim stylu (szczególnie ta marynarka), ale wszystko do siebie pasuje i bardzo fajnie się prezentuje :) Naprawdę nie mam pomysłu na kolejne "role główne", niestety :c
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  3. W pierwszej stylizacji nie pasuje torebka.Kompletnie tu nie pasuje ! Jest droga i nie za ładna. Zmieniłabym kolor butów na czarny, a torebkę na złotą. Druga stylizacja jest ładna ale nie pasuje ta marynarka. Marynarka wszystko psuje . Piękna spódnica, fajnie że ją wykorzystałaś. Buty też są śliczna oraz torebka ;)
    Lepsza stylizacja moim zdaniem to 2 .
    gabi8800

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się z resztą w 1 stylizacji nie pasuje ta torebka a poza tym jestem mile zaskoczona stylizacjami. są naprawdę ładne :)
    qwerty1119

    OdpowiedzUsuń