poniedziałek, 10 marca 2014

Stylizacja + niespodzianka :)

Dzisiejsza stylizacja również robiona na szybko bo jutro w szkole masa sprawdzianów :/ Także w moim apartamencie, bo mniejszy wybór więc łatwiej się zdecydować. Luźna, codzienna stylizacja. Efekt nie jest zachwycający, ale tragicznie też nie jest. 

Z pośród komentatorów wylosuję osobę, która wygra nową spódniczkę z StarDesign Fasion w dowolnym kolorze. A spódniczka wygląda tak:

Komentujcie ;)

Sweet0Monisia 

EDIT: Podpisujcie się swoimi nickami ze stardoll, bo nie będę wiedziała kim jesteście :D

9 komentarzy:

  1. Przykro mi to stwierdzić, ale ta stylizacja mi się nie podoba :( Skoro miała to być stylizacja sportowa, to nie rozumiem tu pierścionka, eleganckich kolczyków i okularów, które raczej nie pasują krojem do takich outfitów, jakich przykładem jest ten pokazany wyżej. Więc ogólnie, nie jest powalająco ;)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  2. W tej stylizacji zdjęłabym te okulary i czapkę , która mi tu zupełnie nie pasuje ;) MasiulaHope

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz moim zdaniem zdjełabym okulary , pierścionek i kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ladna stylizacja :)

    justyna156miss

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja! ; )

    Tasia952

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja

    mój nick: gogolinka8

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za tymi ubraniami. Stylizacja mi się nie podoba i nie przekonuje. Najgorszy nie traf to okulary w ogóle nie pasują do reszty.

    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń