wtorek, 18 marca 2014

STYLIZACJE

                                                                      MHMM

A więc mam dzisiaj dla was kilka stylizacji głównie chodzi o sukienki :

stylizacja nr 1.
A więc sukienka jest z SPECIAL OFFER inaczej można powiedzieć że dar mówka c:
stylizacja nr 2.
Sukienka jest z firmy ROYALTY ...
stylizacja nr 3.
Wykorzystałam :
Sukienka - Antidote
wianek - Pretty''n Love
buty - VOILE


                                                       A więc krótkie podsumowanie 
Wiem że sukienki są nie za ładne ale właśnie mi o to chodziło . Chcę zobaczyć która wam się najbardziej podoba . Ale w jakim sensie ? A więc 1 stylizacja jest darmowa czyli według 80 % stardolowiczów pewnie będzie brzydka ( dołączam się do tych 80 % bo sama nie lubię za bardzo dar mówek ) 2 stylizacja jest z normalnego sklepu z star plazy mogą ją mieć tylko royalty a według mnie to jest nie fer . Stylizacja nr 3 jest to sukienka jak by to powiedzieć z bardzo dobrego sklepu czyli Antidote sama w sobie nie jest zła ale nie raz nie wiadomo co do niej założyć 

                                                             Co wy o tym sądzicie ?! Która stylizacja wam się naj bardziej podoba , piszcie !! Dla najlepszego komentarza  nie spodzianka



Ps. Wszystkie wyniki moich konkursów będą zawsze rozstrzygane co tydzień w sobotę .. Miłego wieczorku 

13 komentarzy:

  1. Szczerze ? żadna sukienka mi się nie podoba. Pierwsza dlatego,że sama w sobie jest zła. Druga,ponieważ royalty mogą ją tylko mieć a trzecia chyba najlepsza z nich. Od biedy ujdzie. Gdybyś dodała dodatki może byłoby lepiej :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to mi chodziło żeby było źle następnym razem będą o wiele wiele lepsze sukienki i lepsze dodatki . Miłego wierzorka

      Usuń
  2. Hyym nie za bardzo jest tu co oceniać, ponieważ włożyłaś tylko sukienki, za mało dodatków. Co do stylizacji nr. 3 nie wiem do czego pasuje ten wianek. Najładniejsza sukienka jest w stylizacji nr 1 . Aha i mam jeszcze jedna uwage posty powinny wygladac dobrze graficznie, a w Twoim przypadku tak nie było napisałaś nie spodzianka. Przepraszam musiałam...
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to mi chodziło żeby stylizacje były banalne ! A gdzie tutaj widzisz żeby było źle graficznie bo ja jakoś nie widzę c; Jeżeli masz może coś z wzrokiem no to wiesz ...

      Usuń
    2. katniss-ne troszkę źle się wyraziła: chodziło jej chyba o o pisownię tak jak podała Ci przykład, że napisałaś nie spodzianka, a pisze się to łącznie. I nie unoś się tak od razu, bo każdy ma prawo do własnego zdania a publikując posty na blogu, musimy być przygotowane na krytykę.

      Usuń
    3. wiem dokładnie że to tak jest , ale sądzę że mój komputer jest troszkę nowoczesny i jak mam jakieś błędy to mi to od razu poprawia :)

      Usuń
    4. Tak, tak miałam na myśli ortograficznie ;))
      katniss-ne

      Usuń
  3. Najstosowniejsza jest ostatnia sukienka chociaż nie wiem po co dodałaś wianek i te buty ;/ MasiulaHope

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem że te stylizacje są banalne i właśnie tak miało być c;

      Usuń
  4. Tłumaczysz się widzę tutaj w komentarzach że stylizacje miały być banalne, że chciałaś tylko zaprezentować sukienki. Skoro tak to wydaje mi się, że mogłaś po prostu wrzucić ich zdjęcia albo same albo na doll bez żadnych dodatków, a nie teraz odpowiadać na komentarze o niepasujących butach czy wianku, słowami że to miało być banalne. To że miało być banalne, nie zmienia moim zdaniem faktu, że powinno do siebie pasować. Trochę kombinujesz i kręcisz, starając się usprawiedliwić, nie lubię tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie lubię ludzi którzy do wszystkiego się czepiając a widze prawie na wszystkie komentarze i zawsze podkreślając zawsze się do czegoś czepiasz *_* Może się troche ogarniesz prosze xd ?

      Usuń
  5. Nie będę się rozpisywać, że cokolwiek do czegokolwiek nie pasuje. Najlepsza sukienka to nr 1, ale nr 3 jest w moim guście najbardziej.
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacje są troche puste i nie za bardzo mi się podobają.

    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń