środa, 5 marca 2014

"W roli głównej"

Podczas tworzenia stylizacji wpadł mi do głowy pomysł, dotyczący nowego działu który mógłby pojawić się na blogu. Jak widzicie w tytule nazywałby się on: "W roli głównej". Wybieralibyśmy jakiś element garderoby tworząc z nim kilka stylizacji. Nie wiem jeszcze co na ten pomysł powie właścicielka, dlatego też postanowiłam dodać pierwszy post, żeby mogła zobaczyć jak miałoby to wyglądać i czy byłoby zainteresowanie takimi notkami.

Dzisiaj jako element główny wybrałam spódniczkę z Wild Candy. Mam do niej jakiś dziwny sentyment. Jest bardzo dziewczęca i przydaje się bardzo często. Oto ona:

A to już pierwsza stylizacja z moim nowym nabytkiem: fioletowym HB.


Kolejna stylizacja z użyciem darmowej kamizelki, którą mogliście oglądać na blogu wczoraj.


Natomiast ta stylizacja była już kiedyś na blogu:


Bylibyście zainteresowani takim działem? Co myślicie o stylizacjach?

Pozdrawiam :)

Sweet0Monisia


EDIT: Malin_love zgodziła się na tego typu posty ;) Macie pomysł na kolejny artykuł, który mógłby wystąpić w roli głównej?

3 komentarze:

  1. no w końcu stylizacje w miarę godne uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do 3 stylizacji nie dodałabym tych "toreb" ;) MasiulaHope

    OdpowiedzUsuń