wtorek, 25 marca 2014

A może trochę zieleni?

Szybkie stylizacje, szybkie posty, ostatnio wszystko w biegu ;)
 Bardzo podoba mi się ta kapitałka, początkowo koncept był inny ale gdy ją zobaczyłam musiałam ją dodać ;)
Jak oceniacie tą stylizację?

Płaszczyk- Killah 24sd
Sukienka- It Girls 12sd
Torebka- Voile 5sd
Buty- Voile 5sd
Kapitałka- Voile 3sd
Kolczyki- Sunny Bunny 50sm


Spośród komentatorów wylosuję osobę, która otrzyma kapitałkę ;) (Tylko dla obserwatorów)

PS: Przepraszam, ale jutro chyba nie dam rady dodać stylizacji, po prostu nie wyrobię się czasowo więc dziś dodałam 2 ;)

Sweet0Monisia

5 komentarzy:

  1. Ciekawa stylizacja, chociaż trochę niedzisiejsza, oldschoolowa. Buty nie za bardzo mi się podobają ale całość wygląda dość fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja sama w sobie ma urok, Podoba mi się ten płaszczyk,mimo to zmieniłabym torebkę.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja sama w sobie ma urok, Podoba mi się ten płaszczyk,mimo to zmieniłabym torebkę.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja w sam raz na początek wiosny, kiedy jeszcze jest chłodno ;) Bardzo dobre dobranie kolorystyczne, podoba mi się i nic bym nie zmieniła :)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta stylizacja sama w sobie jest ładna. Podoba mi się płaszcz i torebka.

    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń