piątek, 28 marca 2014

Subcouture Jacket

Jak podobają Wam się rzeczy z Soucouture? Jak dla mnie całkiem ładna kolekcja, chociaż nie zupełnie w moim stylu. Ale dzisiejszy wybór dnia, kurteczka z tego właśnie sklepu jest boska. Zakochałam się w niej, trafiła na moją listę życzeń ale niestety aktualnie brak środków na zakup. Także chyba nie trafi do mojej szafy, a szkoda.
Oczywiście musiałam zrobić z nią stylizację :P
Oto efekt :)
















Jak Wam się podoba? 

A teraz jeszcze wyniki, dotyczące kapitałki z posta "A może trochę zieleni?"
Jako, że były tylko trzy komentarze, postanowiłam że wszystkie 3 dziewczyny otrzymają te kapitałki ;)
Proszę więc:
Anonimowa8899
katniss-ne
barelina11
o dodanie jej do listy życzeń i zgłoszenie się do mojej KG :)
Gratuluję serdecznie i zapraszam do dalszego komentowania :)

Sweet0Monisia

5 komentarzy:

  1. Kurtka jest świetna, kupiłam ją od razu :)
    Co do stylizacji - nie podoba mi się ta koszula. Zmieniłabym ją na coś innego, żeby lepiej prezentowało się pod kurteczką :)
    No i dziękuję za kapitałkę.
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za kapitałkę.
    Co do stylizacji nie podoba mi się, nie dodawałabym tutaj tej torebki, lub czapki. Zmieniłabym koszulę.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie się podoba, kurtka genialna, fajny klimat ma ten outfit :) Dziękuję za kapitałkę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się trochę ta stylizacja.

    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń