sobota, 1 marca 2014

Metamorfoza

Dzisiejszej metamorfozie poddała się Inga.99


Strój

Przed: Jest ładnie. Użyłaś 2 rzeczy, które najbardziej mi się w Twojej szafie spodobały :)

Po: Chciałam dać tu jakieś czarne spodnie lub legginsy typu ,,rurki" niestety nie znalazłam takich, więc nałożyłam na siebie 2 pary czarnych rajstop :)




Makijaż

Przed: Masz na twarzy duużo różnych dodatków i sztucznych rzęs. Zdejmowałam to z 5min. !
Wiem, że bardzo lubisz te dodatki ale ja je zdjęłam.

Po: Nie ma żadnych dodatków. Oczy pomalowałam cieniami w kolorze brzoskwinkowo-pomarańczowym, w zewnętrznej części powieki dałam biały, mieniący się cień.




Co sądzicie?
Udana metamorfoza??
Komentujcie :*


7 komentarzy:

  1. całkiem całkiem :)
    qwerty1119

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha xd Naprawdę ? Aż tyle czasu? No nieźle. :D Hihi xd Ja nigdy nie ściągam moich dodatków, bardzo je lubię i bardzo się do nich przyzwyczaiłam :)) Ale makijaż i strój po bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  3. mi osobiscie sie bardziej podoba metka po:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stroje oba mi się podobają- w przeciwieństwie do makijaży.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardziej podoba mi się po.
    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń