sobota, 29 marca 2014

Hot or not: Volteria1

Przyszła pora na hot or not. Zgłaszać możecie się TUTAJ :)
Oceniamy dzisiaj użytkowniczkę: Volteria1

Stylizacja mi się podoba. Fajny pomysł na dekolt koszulki zrobiony z naszyjnika. Strój bardzo ładny, delikatny, dziewczęcy.

Makijaż też jest ok, fryzurka świetna.
Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to to nagromadzenie rys twarzy, w górnej części nosa, przy oczach i brwiach. Jeśli oglądamy Twoją doll w apartamencie to wygląda to ok, ale tutaj w przybliżeniu nie najlepiej, chociaż źle też nie jest ;) Sama nie wiem ;) W sumie chyba jest ok. Jakoś niezdecydowana dzisiaj jestem ;P


Podsumowując doll wygląda moim zdanie bardzo ładnie, dlatego też oceniam Cię na HOT :)


A Wy co sądzicie o Volterii1?
Oceniacie ją jako HOT czy może NOT?

Sweet0Monisia

7 komentarzy:

  1. Stylizacja jest ładna, i dziewczęca, ale te buty, w kolorowe kropki, nie pasują. Co do twarzy, podoba mi się, masz ładną twarz, ale nie lubię takich "masek"
    Też bym Ci dała Hot
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  2. Hot ; ) Zapewne, bardziej mi się podoba od pozostałych.

    Ala_20_

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno hot :) Bardzo ładny outfit, wszystko świetnie się prezentuje. Tak samo makijaż i ogólny wygląd doll - podoba mi się :)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna doll i strój :) hot :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogromne HOT moim zdaniem! :)|
    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Aha, przy twarz Sandrysia nie było za dużo rys, a tu gdzie dziewczyna wiele ich nie ma stwierdzasz że to wygląda to nie najlepiej.

    OdpowiedzUsuń