środa, 19 marca 2014

Kitty jacket

 Co tutaj napisać? Zwykła stylizacja, wydaje mi się poprawna, ale szału nie ma. W ostatnich dniach działam na pełnych obrotach i muszę przyznać, że jestem padnięta. Sypiam po 3-4 godziny, bo nie mam na nic czasu a i tak się nie wyrabiam. W szkole kumulacja sprawdzianów, kartkówek i innych tego typu rzeczy. Wysysa to ze mnie całą energię. Jak już wyżej wspomniałam, nie jestem zadowolona w 100% ze stylizacji. Ale jakoś nie mam żadnych pomysłów. Brak mi kreatywności w ostatnim czasie. Nie ma żadnych dodatków, bo jak zwykle już czeka na mnie masa innych spraw, więc szybka stylizacja.
Bardzo lubię tą kurteczkę. Śliczna jest. Zresztą podoba mi się każdy z osobna element tej stylizacji.


Co sądzicie?
Komentujcie
Niżej post z konkursem, warto zobaczyć :)

Miłego dnia

Sweet0Monisia

5 komentarzy:

  1. Całkiem ładna stylizacja. Może i szału nie robię ale najgorsza też nie jest. Tak jak napisałaś jest poprawna. Mnie się podoba. Super sukienka i kurtka :)

    Życzę dobrych wyników ze sprawdzianów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jest dość ładna , tylko jeśli nie ta marynarka z motywem zwierzęcym było by lepiej ;) Co do sukienki jest przepiękna torebka także ;) MasiulaHope

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja średnio mi się podoba, ja nie lubię tej kurteczki,ale o gustach się nie dyskutuje. Zmieniłabym ją na prostą czarną, ale tak też może być. Dodałabym tutaj coś... Hmmm może naszyjnik lub jakiś kapelusz na głowę? Bo troszkę pusto...
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię takich stylizacji. Według mnie są zbyt babciowe.Kolory krawędzi marynarki i sukienki zlewają się.

    OdpowiedzUsuń
  5. NIe przekonuje mnie ta stylizacja tak jak agatkaka65 uważam że jest babciowata.

    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń