poniedziałek, 17 marca 2014

Stylizacja

                                                                 Nowa Ja


  Krótko ująć : zmiana mojej doll ... Te me zmiany njapierw w styl rock and roll potem normalny natępnie hawaii , i znów normalnie następnie hawaii i znów normalnie .. Chcę wam od razu pokazać moją zmianę sądzę że wam się spodoba :

                                                                 



                                                    Dla wylosowanej osoby 11 sd 
                                                  I co podoba się ? Komentujcię !

10 komentarzy:

  1. Twoja doll wygląda ślicznie , najlepsza jest ta spódniczka *.* MasiulaHope

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz Twoja doll wygląda bosko. Jest taka profesjonalna i taka ma zostać!.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiana na lepsze, chociaż sama stylizacja perfekcyjna nie jest. Nie podoba mi się spódniczka i te buty też jakoś nie do końca wpisują się w całą stylistykę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny gust c: Dziękuję za wyrażenie swojego zdania ;3

      Usuń
  4. Stylizacja jak najbardziej na tak. i twoja doll też ładna ;3
    aga...11

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna doll, więc zdecydowanie zmiana na lepsze :) Co do stylizacji - jest okej, dobrze dopasowany outfit, ale nie podobają mi się w takim połączeniu buty. O wiele lepiej prezentowałyby się tu szpilki :)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się spódniczka i pasuję do reszty. Nie podobają i nie pasują do reszty buty.


    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń