poniedziałek, 17 marca 2014

Hot or Not: Ala_20_

Dzisiaj ocenimy użytkowniczkę Ala_20_
Jeśli chodzi o sam strój, no to jest w poprawny. Prosta stylizacja, wszystko jakoś do siebie pasuje. 
Tyle, że jeśli połączymy go z że tak powiem twarzą i jej wyglądem to już mi się to jakoś nie podoba.

Makijaż sam w sobie nie jest zły bo widać tylko pomalowane rzęsy, ale te dwukolorowe oczy? Jeśli można je tak w ogóle nazwać. Ok ja też na swojej dollce mam sztuczne oczy, ale są to oczy a nie jakieś dwa kółka dodatkowo o różnych kolorach. Fryzura i usta też jakoś mi się nie podobają.

Ja oceniam  Twoją doll na Not. Ale to tylko moje zdanie. Każdy ma prawo do własnej opinii i stylu. O gustach się nie dyskutuje podobno.

A jak Wy oceniacie Ala_20_ ?


Sweet0Monisia

6 komentarzy:

  1. Ja uważam,że doll jest NOT/HOT ( pół na pół ). Stylizacja przecie nie była najgorsza i makijaż tak samo. Jednynie nie podobały się mi oczy

    OdpowiedzUsuń
  2. HOT chociaż nie spodobały mi się także oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja jest bardzo prosta, minimalistycznie wykonana. Brakuje dodatków. Makijaż jest znikomy, nie poraża, ale dzięki temu nie sprawia złego wrażenia. Robią to niestety "oczy". Może to i "fajne", ale radziłabym zmienić. Hot/not :)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam was za te oczy lecz miałam zadanie w Akademi Stardoll i chciałam gdzieś to nałożyć na siebie xD + Dziękuję za te Hot. Poza tym makijaż był delikatny nie jestem jakąś ekspertką i mam mało kosmetyków.
    Ala_20_ ZAPRASZAM DO KLUBU _STARDOLL_57

    OdpowiedzUsuń
  5. NIe podoba mi się, dwukolorowe oczy bardzo dziwnie wyglądają z daleka z resztą z bliska też. Włosy też mi się nie bardzo podobają .Stylizacja jest prosta moim zdaniem brak w niej dodatków i czegoś co dodałoby do niej 'to coś'. Niestety daję not.

    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń