poniedziałek, 17 marca 2014

White again ;)

Jakoś ostatnio strasznie dużo bieli w moich stylizacjach. Ale chyba nic nie poradzę na to, że uwielbiam ten kolor. Bardzo lubię takie proste, stonowane i klasyczne stylizacje.
Kiedy zobaczyłam tą asymetryczną bluzkę, od razu wiedziałam że to z nią muszę zrobić stylizacja. Reszta jakoś już sama poszła. Moje motto: Prostota jest sztuką, znowu spełnione :D


Co myślicie o tej stylizacji?
Wiem, że strasznie nudna jestem ;P Następnym razem postaram się Was zaskoczyć :)
A jaki styl Wy lubicie najbardziej?


Buziaki

Sweet0Monisia

8 komentarzy:

  1. Stylizacja ładna przejrzysta. Bardzo mi się podoba. Nie musisz nas zaskakiwać :). Mi wystarczą ładne proste stylizacje jak ta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpiękniejsza stylizacja do tej pory ;) Twoja doll wygląda tu tak elegancko :) MasiulaHope

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj dokładnie: prostota jest sztuką. Bardzo mądre słowa. Kolejna świetna stylizacja. Bardzo elegancka, stonowana. Wszystko świetnie połączone, idealnie po prostu. Życzę aby każda kolejna stylizacja była tak udana :) Kunszt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :D Chyba się zaczerwienię, tyle miłych komentarzy :)

      Usuń
  4. Świetne motto, które kolejny raz się sprawdza :) Stylizacja może i wydaje się nudna, ale tak naprawdę jest ciekawa, dobrze dopasowana, każdy element jest przemyślany :) Bardzo mi się podoba.
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się kolorystyka. Stylizacja jest bardzo elegancka i dziewczęca. Jak najchętniej założyłabym ją na swoją doll.

    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń