piątek, 28 marca 2014

Główny motyw...KWIATY

Cześć. Dzisiejszy post będzie o nowym temacie. Chodzi mi o to, że czasami będę dodawać posty tego typu.
Będzie pokazany jeden motyw np. kwiaty, krata itp. i kilka stylizacji z jego udziałem. ZACZYNAMY!!!


Dzisiejszy motyw to kwiaty. Są one bardzo popoularne. Nadają stylizacjom uroku i świeżości. Sama mam w swojej szafie sporo kwiatowych motywów. Oczywiście tego typu ubrania nie pasują do wszystkiego... raczej nie założymy bluzki w kwiaty do spodni w kratkę ;c


Oto stylizacje:




Komentujcie :*
Podoba się post? Która stylizacja jest naj.?

Malin_Love

3 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się post, jest ciekawy, fajny pomysł. :-)
    Stylizacje:
    1. Ogólnie uważam, że stylizacja jest średnia, nie podoba mi się wykorzystanie tej torebki do tej stylizacji, do niczego ona tutaj nie pasuje.
    2.Bardzo ładna.
    3.Ta stylizacja najbardziej podoba mi się z tych trzech, jest modna no i oczywiście ładna.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje są bardzo ładne i poszczególne elementy do siebie pasują. Najbardziej podoba mi się druga. Nie zawiera wiele, ale bluzka jest świetna i nie potrzebuje dodatków ;)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwiodła mnie 3 stylizacja, bardzo ,ale to bardzo mi się podoba.

    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń