poniedziałek, 31 marca 2014

Subcouture-podsumowanie

Przez 48 godzin mieliśmy okazję robić zakupy w sklepie Subcouture. Według mnie kolekcja była dość ciekawa, może nie wszystkie artykuły spodobały mi się, ale udało mi się wypatrzeć kilka rzeczy, które mnie zainteresowały. Powiem szczerze, że ja pierwszy raz widziałam na stardoll taką akcję ograniczoną czasowo. Zazwyczaj mieliśmy ograniczoną ilość artykułów, jak np. w LE czy Antidote. Według mnie pomysł dość ciekawy, chociaż nie wszyscy mają środki na zakup ubrań czy dodatków, które się akurat spodobają. Mnie udało się zakupić 4 artykuły, przedstawię Wam je w poniższych stylizacjach, które nie są do końca przemyślane, ale z braku czasu i coraz rzadszego pisania postów, postanowiłam je dodać. Jeśli chodzi o stylizację z kurtką, to mnie osobiście bardzo się podoba, ta druga już mniej, ale dla mnie to jakieś urozmaicenie i wyjście poza pewien schemat, w jakim zazwyczaj mieszczą się moje outfity.

Kurtka-Subcouture 28sd
Kapelusz- Decades 4sm
Bluzka- Basics 47sm
Spodnie-Decades 10sd
Buty-Subcouture 14sd
Pasek -Voile

Bluza- Subcouture 20sd
Spodnie-Subcouture 16sd
Okulary-Killah 7sd
Buty- Nelly 13sd
Torba- StarDesign Fashion 8sd

3 komentarze:

  1. Z Subcouture zakupiłam chyba 4 rzeczy i jestem bardzo zadowolona. Długo się zastanawiałam nad jedną, ale stwierdziłam, że kolekcja niedługo zniknie i już nie wróci, więc teraz albo nigdy ;)
    Co do stylizacji - niestety żadna mi się nie podoba. Pierwsza ma jednak potencjał. Miałaś dobry pomysł, ale bluzeczka wystaje spod kurtki, a wszystko co jest pod nią wydaje się mocno opadać w dół, spodnie zasłaniają szpilki. To wszystko powoduje, że cała stylizacja wygląda źle. Druga nie była wyczynem, ponieważ połączyłaś to, co już było połączone. Torba jest za duża jak dla takiej "workowatej" stylizacji. O wiele lepiej wyglądają w takich sytuacjach kopertówki. Buty byłyby okej, gdyby nie ten dziwnie wykrzywiony obcas.
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nic nie kupiłam.

    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń