niedziela, 16 marca 2014

Decades

Czas na niedzielną stylizację ;)Pomyślałam, że co jakiś czas będę dodawać stylizacje z jednego konkretnego sklepu. Na tzn. "pierwszy ogień" wybrałam Decades. Wiele osób nie lubi tego sklepu, twierdząc, że artykuły tam dostępne nie są nam nowoczesne. Może i mają rację, opierając się choćby na nazwie sklepu, która mówi nam że ubrania pochodzą z ostatniej dekady. Ja od czasu do czasu lubię wpaść do tego sklepu, ponieważ stylizacje wtedy różnią się od reszty i mają ciekawy klimat. W tej stylizacji postawiłam na klasyczną biel, która sprawdza się zawsze. Powiem szczerze i dość nieskromnie, że jestem zadowolona z efektu. Podoba mi się ;)



Co  myślicie o takich stylizacjach?
Chcielibyście więcej w takim stylu?

Komentujcie 

Sweet0Monisia

5 komentarzy:

  1. Stylizacja przemyślana i ciekawa :) MasiulaHope

    OdpowiedzUsuń
  2. O wow! Szałowa stylizacja. Idealna po prostu! Będę musiała odwiedzić ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja bardzo ładna. Chciałabym aby była więcej równych a nawet i fajniejszych stylizacji :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest ładna, chociaż trochę nie pasuje mi tylko krój żakietu do reszty outfitu, ale to mały problem ;) Dobra robota, podoba mi się pomysł na taki dział :)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się. Lecz żakiet jest bardzo przekonujący i ładny.

    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń