środa, 6 sierpnia 2014

Złoto

Dzisiejsza stylizacja jest dość podobna do tej, którą prezentowałam ostatnio. Dziś postanowiłam jednak użyć tych legginsów, ponieważ mam je już dość długo, a użyłam ich tylko raz. Mam wątpliwości co do butów, ale były to jedyne jakie mam, które mniej więcej pasowały do reszty zestawu. Co sądzicie o tej stylizacji?


Spódniczkę z poprzedniego postu wygrywa komentator z numerem:


A jest to:
shariSweet
Gratuluję! Spódniczka jest już zarezerwowana dla Ciebie.

Wylosowana osoba otrzyma niespodziankę! Tylko dla obserwatorów!

Sweet0Monisia

7 komentarzy:

  1. Ładna, ale myślę, że dodanie tej torebki to za dużo - zdjęłabym ją. ;)
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę :) Zmieniłabyś ją na inną czy pozostawiła stylizację bez torebki? :)

      Usuń
  2. Złoto+czerń=idealne połączenie ;)
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń