poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Chains Tweed Jacked + losowanie!

Udało mi się ostatnio upolować ten żakiecik. 
A tak aktualnie wygląda moja doll. Bardzo proszę o komentarze, co sądzicie o stylizacji, co byście zmienili i tak dalej.

A jeśli będzie przynajmniej 5 komentarzy (nie liczone będą komentarze zawierające jedno lub dwa słowa), które będą zawierały szczerą, konstruktywną opinię, wylosuję osobę, która otrzyma koralową spódniczkę z Basics.
Losowanie odbędzie się wśród obserwatorów bloga.
Nie zapomnijcie o swoim staroll'owym nicku :)


Sweet0Monisia


10 komentarzy:

  1. Śliczna spódniczka, napewno przydałaby mi się do masy stylizacji, a nie mogę znaleźć jej nigdzie w przystępnej cenie. :/ Bardzo mi na niej zależy, jestem pewna że nie zaśmiecała by mojej szafy. :)

    EmoMiley1994

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do stylizacji jest bardzo ładna, na pierwszy rzut oka wydawała się strasznie ciężka ale gdy się przyjrzałam, widzę w niej taką delikatność i subtelność. Strasznie spodobały mi się te buty.

      EmoMiley1994

      Usuń
  2. Ten żakiet jest cudowny! Szczerze mówiąc stylizacja nie zbyt mi się podoba. Zamiast bieli postawiła bym na czerń lub szary kolor. Tyle mam do powiedzenia, reszta jest okej :)
    zuzka2731D

    OdpowiedzUsuń
  3. Żakiet jest śliczny, jestem jego szczęśliwą posiadaczką :) Bardzo ładna stylizacja, jedyne co bym wymieniła to torebka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja, podoba mi się w najmniejszym calu. Posiadam te buty i od dłuższego czasu zastanawiałam się jak je wykorzystać, teraz już mniejwiecej wiem :)

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja jest bardzo ładna, uwielbiam złoty, co sprawia, że stylizacja mi się jeszcze bardziej podoba. Przemyślałabym zmianę torebki, zazdroszczę Ci tych wspaniałych butów.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja jest cudowna! Złoty świetnie komponuje się z kolorem złotym.Czerwone usta dodają kobiecego uroku. Złoty łańcuch na szyi świetnie pasuje do innych ubrań z tym kolorem.Do tego makijaż i paznokcie umalowane w taki sposób że te kolory się "nie gryzą" :) Włosy koloru blond slicznie wyglądają w tej stylizacji :3 Chętnie bym taki strój założyła, a spódniczka byłaby mile widziana w mojej szafie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorry 1 zdanie "złoty świetnie komponuje się z kolorem białym"

      Usuń
  7. Śliczna stylizacja ! Brak mi słów

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stylizacje, nie mam nic do dodania :*
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń