wtorek, 19 sierpnia 2014

Stylizacja za sm

Dzisiaj postanowiłam, że przygotuję coś za sm, bo dawno nie było czegoś takiego na blogu. W sumie wszystkie artykuły poza topem i okularami, zostały przeze mnie wykorzystane po raz pierwszy. 
Mam nadzieję, że taki zestaw przypadnie Wam do gustu.
Spośród osób, które skomentują ten post wylosuję osobę lub osoby (w zależności od liczby komentarzy), które otrzymają zestaw ubrań przedstawionych w stylizacji (poza topem, który nie jest już dostępny w Plazie).
Chyba pierwszy letni look, od dawna...


I jeszcze raz przypominam o konkursie, który znajdziecie troszkę niżej. 

7 komentarzy:

  1. Mam top i torebkę, ale w starplazie nie zwróciłam uwagi na tą spòdnicę. Jest świetna. Dobrze współgra razem z topem i torbą :)

    alapole

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wszystko z tej stylizacji, ale sama nigdy nie połączyłabym tego w jedno. To nie mój styl i bajka. Jak dla mnie za dużo pomarańczowego. Top i spódnica same w sobie są świetne ale ich połączenie nie wywiera na mnie dobrego wrażenia. Top - elegancki, połączyłabym go z długą, elegancką (lub krótką czarną, niebieską, różową) spódnicą, a nie z tak nowoczesną i wzorzystą. No i na ogół jak dla mnie jest za bardzo kolorowo.
    Ale to jest tylko moja, osobista opinia.

    gabadoll

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie jest to fajna stylizacja. Tylko brakuje mi czegoś na szyje, może jakaś kolia ?
    Olusiaa12

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi sie bardzo podoba.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna letnia stylizacja pod koniec wakacji ;)
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń