czwartek, 28 sierpnia 2014

Powitanie, stylizacja

Cześć, jestem nową redaktorką na tym blogu, będę zajmowała się stylizacjami, które mam nadzieję będą się Wam podobać.

Dzisiejsza stylizacja utrzymana jest w pastelowych barwach. Nie jestem najlepsza w opisywaniu stylizacji, więc zostawiam ją Wam do oceny.



                                                 Na koniec małe losowanie:                                                   

                                   Aby wziąć udział w loterii, należy być obserwatorem bloga!

                                                                      Miłego dnia
                                                                       Katniss-ne





10 komentarzy:

  1. Natalka! <3 Witam cię tu i będę komentować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! :D Stylizacja fajna, podoba mi się.Z jakiego sklepu jest ta kurtka?
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, kupiłam ją w Callie's Picks :).

      Usuń
  3. Może w końcu ktoś pomoże Monisi.

    Stylizacja zwykła i normalna, a turkus nie jest pastelowym kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, stylizacja bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja naprawdę ładna. Podoba mi się połączenie jasnego turkusu z mocniejszym turkusem bądź też wpasowującym się w kolor morski. Do tego białe buty i biała torebka. Wszystko ładnie ze sobą współgra.
    Pareei (wiem, że mam mały poziom, ale cóż zrobić)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja bardzo ładna. Wszystkie kolory do siebie pasują:)
    dominika-10

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam. Stylizacja jest bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń