piątek, 8 sierpnia 2014

Only know you've been high when you're feeling low...

Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam zestaw z użyciem tego cudnego moim zdaniem płaszczyka. Filiżanka wyglądałaby tutaj oczywiście lepiej, ale nie mogłam znaleźć odpowiedniej, dlatego jest po prostu kubek. Lepiej z torebką czy bez?

Niespodziankę z poprzedniego postu otrzymuje:
katniss-ne

Prezent już na Ciebie czeka! Gratuluję!
A kolejna niespodzianka, czeka już na właściciela :)

Dołączam coś do posłuchania.


Trzymajcie się ciepło i nie zapomnijcie o komentarzu :)
Sweet0Monisia

7 komentarzy:

  1. W tej stylizacji nic bym raczej nie zmieniała :) Strój lepiej wygląda z torebką. Płaszczyk barzdo mi się podoba, założyłaby go z resztą tak jak ten cały strój! Sukienka pasuje do kapelusza i kubka, rękawiczki do torebki. Świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nagrodę :)
    Co do stylizacji bardzo mi się podoba, jedyne co zmieniłabym to buty.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się bardzo :). Nie jestem w stanie wybrać lepszej wersji, bo obydwie prezentują się ślicznie :3
    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna . Też mam ten płaszcz <3 Jest boski :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna stylizacja!
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń