wtorek, 26 sierpnia 2014

"Za serce ciągnie mnie do siebie wciąż-widnokrąg"

W sumie post powinien pojawić się jutro, ale postanowiłam dodać już dziś. Udało mi się wykorzystać kolejne z nieużywanych szortów. Mam ich dość sporo, a jakoś rzadko je wykorzystuje. Wydaje mi się, że chyba wszystkie artykuły poza zegarkiem debiutują dzisiaj u mnie. 
Nie wiem co sama myślę o tej stylizacji, chyba jestem zadowolona.
A co Wy sądzicie?


Wylosuję osobę, która otrzyma:

A spódniczkę z poprzedniego postu wygrywa:
nataliaszelc01

Gratuluję! Czeka już na Ciebie w moim bazaarku.

Miłego dnia
Sweet0Monisia


12 komentarzy:

  1. Stylizacja bardzo ładna, oryginalna i dziewczęca. Nie mam zastrzeżeń, no może kolor paznokci, ale to tylko mały szczegół. Nie wiem czemu, ale jak patrzę na odsłonięte ucho doll to mam wrażenie że ten kolczyk jest tak długi przez kosmyk włosów xd.

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za spódniczkę :)
    Stylizacja jest bardzo ładna, wymieniłabym jedynie kopertówkę na jaśniejszą :)

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja ładna dziewczęca mogę się tylko przyczepić do torebki, mogłaby być w jaśniejszym kolorze.
    gabi87623

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja ładna, ale zmieniłambym kopretówkę na jaśniejszą.
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna, chociaż zmieniłabym koszulkę na ciemniejszą;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja podoba mi się, ale zmieniłabym kopertówkę na jaśniejszy odcień fioletu.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  7. A gdzie anonimek? Zapomniał się? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm, piękna ;)
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja :)
    Domi1971

    OdpowiedzUsuń