niedziela, 17 sierpnia 2014

Don't look back

Stylizacja, którą chciałabym Wam dziś zaprezentować jest w sumie inna niż zawsze. Odróżnia ją dość zdecydowanie stylistyka, ponieważ zazwyczaj dodaję jednak eleganckie stylizacje. Będzie to jakieś urozmaicenie, tym bardziej, że na chwilę zmieniałam nawet fryzurkę mojej doll. Pierwszy raz udało mi się wykorzystać tę kurtkę i butki, z których jestem bardzo zadowolona. Można też dostrzec fragment tatuażu, co jest dla mnie dość nietypowe. 
Jak Wam się podoba? Co sądzicie o takiej fryzurce, korzystna zmiana?
Dobrej nocy :*



A niżej konkurs, nie przegap...
|
|
|
|
V

4 komentarze:

  1. Bardzo ładna, zagłosowałam na Cibie. Co do fryzury, tamta była o wielee lepsza.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszcz jest bardzo ładny, chociaz wydaje się trochę cięzki :)

    alapole

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja wow :D
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń