czwartek, 14 sierpnia 2014

Jest lepiej

Ostatnio pierwszy raz od jakiegoś czas wybrałam się na stardoll'owe Top Model, udało mi się wygrać, a ku mojemu zaskoczeniu w nagrodę otrzymałam tę bluzeczkę z mojej listy życzeń. Postanowiłam więc od razu ją wykorzystać i powstało coś oto takiego.
Co sądzicie?


Upominek z ostatniego losowania otrzymuje:
gabadoll
Gratuluję! Upominek czeka w Twoim apartamencie.

W tym poście losowania nie będzie, ale w najbliższym czasie spodziewajcie się konkursu z mojej strony :)


Miłego dnia
Sweet0Monisia

7 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za prezent :3


    Co do stylizacji : bardzo fajna. Torebka sama w sobie jest genialna, a tutaj wykorzystałaś ją w bardzo fajny sposób. Bo połączyłaś ją z bielą. Szczerza to sama na to nie wpadłam. Ale wyglaa to na prawde ciekawie.

    gabadoll

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że tutaj ta torebka nie była najlepszym rozwiązaniem. Reszta bardzo mi się podoba, chociaż buty chyba też wymieniłabym na lżejsze ;)

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja bardzo ładna, wyglądasz super!
    PS. Dobrze, że chociaż Ty nie zapomniałaś o blogu, bo reszta włącznie z właścicielką dała sobie z tym spokój.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że wygrałaś Top Model, dzięki wygranej stworzyłaś śliczną stylizacje z wygranej bluzeczki ;)
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń