sobota, 30 sierpnia 2014

Stylizacja #2

Cześć, dzisiaj zaprezentuję Wam kolejną stylizację. Dzisiaj bardziej rockowo. (Uwielbiam tą kamizelkę!).


Torebkę z poprzedniego losowania otrzymuje  Pareei !
Gratuluję mam nadzieję, że będzie Ci dobrze służyć. (została już zarezerwowana dla Ciebie w moim bazarze).

Dzisiaj możecie wygrać:



     Aby wziąć udział w loterii, należy być obserwatorem bloga!
                                                                      Miłego dnia
                                                                       Katniss-ne





9 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja, ciekawe użycie kamizelki z nowej dostawy do Fever.
    dominika-10

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja. Rockowy outfit. Fajna ta kamizelka i te ciężkie buty. I do tego tatuaż :) Przykro mi, ale torebki nie mogę przyjąć. Nie mogę kupować artykułów w starbazarze ;)
    Pareei

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jej :O, dodaj coś do listy życzeń o wartości 200sm i powiadom mnie o tym, w taki sposób Ci coś kupię.

      Usuń
    2. Do listy życzeń dodałam czarne spodenki za 140 i sukienkę za 58. Mam nadzieję że mogą być dwie rzeczy dając wartość 200 sm?

      Usuń
    3. Tak, oczywiście, już kupione :).

      Usuń
  3. Bardzo ładna stylizacja. Taka czarna, to moje kolory :)
    Domi1971

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  5. Mroczna,tajemnicza i BOSKA ! :)

    OdpowiedzUsuń