czwartek, 21 sierpnia 2014

"Od zawsze dobra mina do złej gry jak Joker"

Muszę przyznać, że Stardoll jest świetną odskocznią od realnego życia. Przez ostatnie dni czuję, że wszystko mi się sypie, nie mam wpływu na nic i najchętniej odcięłabym się od wszystkiego i wszystkich i wyjechała jak najdalej. Niestety tak nie mogę, nie mogę też odłączyć myślenia i przestać myśleć o tym co robię nie tak, że jest tak, a nie inaczej. Na szczęście pośród natłoku niechcianych myśli pojawia się też ta, że zbliża się czas kiedy to powinnam dodać kolejny post, kolejną stylizację. Loguję się więc na swoje konto i próbuję coś stworzyć. Szczerze mówiąc, to nawet cieszę się, gdy długo nic mi nie wychodzi, bo mam zajętą głowę tylko tym, co ze sobą połączyć, od czego zacząć, żaby wyszło coś sensownego. To dobry sposób, ale niestety nie na dłuższą metę. 
Ale przejdźmy już do stylizacji.
Początkowo wizja była zupełnie inna, miał to być zestaw ze swetrem z Pals, wyszło coś innego. Nie mam pojęcia w jaki sposób te spodenki znalazły się w mojej szafie i jakim cudem wydałam na nie 15 sd. Kiedy na nie dziś spojrzałam myślałam, że to jakaś darmówka, ale cóż. Pierwszy raz udało mi się pokazać w pełni tatuaże i mimo, że jakoś nie jestem ich zwolenniczką to tutaj podobają mi się bardzo. Może to przez ten mój ponury nastrój? Zestaw jest prosty, nieskomplikowany, ale ogólnie jestem zadowolona bo wykorzystałam rzeczy, które do tej pory zalegały w szafie nieużywane.
Lepiej z torebką czy bez? Co byście zmienili?



A zestaw ubrań z poprzedniego postu otrzymują wszyscy komentatorzy (poza Anonimkiem, którego nicku nie znam, więc na przyszłość prosiłabym o podpisywanie się), a więc są to:

alapole
Weronikao99
gabadoll
Olusiaa12
katniss-ne
Juleczek05

Dodajcie te artykuły do listy życzeń i zgłoście się w mojej księdze gości. Natomiast jeśli ktoś już ma któryś z artykułów lub też wszystkie, to dodajcie coś innego w tej cenie i poinformujcie mnie o tym. (Cały zestaw kosztuje 220 sm).
(Buty są troszkę inne, ale to przez to, że poprzednich już nie ma w Plazie.)


Trzymajcie się ciepło
Sweet0Monisia

5 komentarzy:

  1. Zgadzam się z tobą że stardoll to niezła odskocznia, ale czasem od problemów i realnego życia uciec się nie da.
    Stylizacja mi się podoba, jest w klasycznych kolorach, ale wygląda bardzo ładnie. Bluzka idealnie zgrywa się ze spodenkami oraz butami. Dodatki w postaci torebki okularów oraz bransoletek pasują bardzo dobrze, a tatuaż dopełnia wszystko :)

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję!
    Stylizacja bardzo mi się podoba, jak dla mnie lepiej bez torebki. Super, że dodałaś tatuażon dopełnia stylizację.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  3. Preferuję wersję z kopertówką :)

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej ! :) Dziękuję za wygraną :* Śliczna stylizacja ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się, Stardoll pozwala odskoczyć od realnego życia. Piękna stylizacja ;)
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń