piątek, 29 sierpnia 2014

To ja, to znowu ja

Dzisiejszy dzień jest pierwszym od dawna, kiedy to nie wiem co mam zrobić najpierw. Przed chwilą zalogowałam się na Stardoll, a tam też wcale nie lepiej, wszystko szybko, jeszcze to, jeszcze tamto, a czas nie chce się zatrzymać. 
Dzisiejszy zestaw, powstał przed chwilą, wpadłam na pomysł, aby połączyć top z Versace ze spódnicą HB. Z obiema rzeczami miałam do tej pory problem i dziś użyłam ich po raz pierwszy. 
Nie mogłam znaleźć odpowiedniej torebki, więc mam nadzieję, że ta też Wam się spodoba. 

Muszę przyznać, że wczoraj zostałam przez Was bardzo pozytywnie zaskoczona. W niecałe trzy godziny po opublikowaniu stylizacji, było aż 8 komentarzy, a w tej chwili jest ich 11. Dziękuję za każdą opinię, to naprawdę motywuje. Oby tak dalej ;)

Książki z poprzedniego losowania otrzymuje:
shariSweet
Prezent został już wysłany. Gratuluję :)

Miłego popołudnia
Sweet0Monisia

10 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja. Jeszcze nigdy na myśl mi nie przyszło, aby połączyć tę spódniczkę i te bluzeczkę. Wygląda to pięknie :)
    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udane połączenie bluzki ze spódnicą, wygląda naprawdę fajnie ;)
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak moje poprzedniczki, powiem Ci, że połączenie spódniczki z tą bluzką to świetny pomysł. Jedyne co mi do tej stylizacji nie pasuje, to torebka, aczkolwiek nie jest źle :) Odczucia jak najbardziej pozytywne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie vluzki i spódniczy HB, i mi tez nie pasuje ta torebka.
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne połączenie bluzki ze spódniczką! Bluzka kolorowa, połączona z czarną spódnicą. To ładnie komponuje się z czarnymi szpilkami, aczkolwiek nie z torebką. Tą wymieniłabym na jeden z kolorów bluzeczki: jakaś czerwona, najlepiej kopertówka. Ogółem udany outfit.
    Pareei

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódniczka i ta bluzka, strzał w dziesiątkę. Zmieniłabym tylko torebkę i zdjęła tatuaż, albo dało jakiś na nogę. Mimo to podoba mi się.
    Dziękuję bardzo oraz pozdrawiam :)

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko jest spójne i bardzo mi się podoba :)
    gabi87623

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne :) Jedyne co, to torebka nie pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne połączenie bluzki z spódnicą.
    Domi1971

    OdpowiedzUsuń