niedziela, 10 sierpnia 2014

Wstaję, mimo tylu ran i znów do góry głowę

A dziś chciałabym Wam pokazać takiego "zwyklaczka". Rzadko używam tych butów, a uważam że są świetne. Do tego dobrałam top w podobnym kolorze, który ostatnio udało mi się nabyć i blazerek, którym jestem oczarowana. Co sądzicie o takim doborze torebki?



Niespodziankę z poprzedniego postu otrzymuje:
Karolina Piaścik
Gratuluję! Prezent czeka w Twoim apartamencie.

A kto chciałby otrzymać kolejną niespodziankę?
Komentujcie i wygrywajcie!

A gdyby ktoś chciał czegoś posłuchać, to proszę bardzo.


Sweet0Monisia

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny świetnie pomysł w dobraniu ubrań dla doll :) Buty są fantastyczne- a zwłaszcza dlatego, że jest to hit mody,zarówno w świecie stardoll i świecie realnym! Idealnie pasują one do żółtej koszulki.Szare spodnie nie gryzą się z kolorem czarnym na torebce, oraz na paznokciach :) Biały sweter i złote dodatki pięknie prezentują się z całym strojem, chętnie bym ubrała tak moją doll!
    Miley-kicia37

    OdpowiedzUsuń
  3. kolejny świetny* sorry za błędy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba :).
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja, super nutka :D
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń