niedziela, 24 sierpnia 2014

Wyniki konkursu

Nadszedł czas na ogłoszenie zwycięzców konkursu, którego tematem był strój urodzinowy. Muszę przyznać, że nie spodziewałam się, aż tylu zgłoszeń-było ich piętnaście. Myślałam, że nie będzie ich nawet dziesięć. Dziękuję więc wszystkim, którzy wzięli udział w konkursie!
Miałam bardzo duży problem jeśli chodzi o wyłonienie trzech najlepszych prac. Strasznie nie lubię decydować kto powinien wygrać, a kto nie.


Postanowiłam, że pierwsze miejsce przyznam stylizacji, która najbardziej przypadła mi do gustu, jest najbliższa mojej stylistyce oraz myślę, że z chęcią ubrałabym w taki sposób zarówno moją doll jak i siebie w rzeczywistości.
Nie przydłużając, 
1 miejsce, a więc 
30 sd i spódniczkę oraz pasek DKNY otrzymuje:


Wyróżnienia:
15 sd
I jedna z dwóch narzutek, (która z Was zgłosi się pierwsza, ma możliwość wyboru).




Gratuluję! Proszę o zgłoszenie się po nagrody w mojej KG (Sweet0Monisia). 
Zapraszam do aktywnego udziału w życiu bloga! 
Już niedługo kolejne atrakcje!

*Dziękuję za pomoc w wyborze zwycięskich stylizacji Agusiabb11 :)

41 komentarzy:

  1. Haha jakie stylizacje ahahahahhahaahahahhhha nie nie umiesz oceniać looooool hahhhahahhaaaaa okropne stylizacje bleeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja naprawdę wzbudzam, aż taki respekt, że boisz się podpisać? Nie rozumiem.

      Usuń
    2. To anonim, ich nie zrozumiesz :/

      Usuń
    3. Po co ci mój podpis.?... Pójdziesz do mie do apartamentu znając ciebie i mnie opiepszysz prawda ?

      Usuń
    4. Znając mnie? Chyba jednak mnie nie znasz, bo jeszcze nigdy w życiu, nikogo nie obraziłam ani nie hejtowałam, więc nie wiem skąd takie wnioski. Ale jeśli ktoś ciągle obraża mnie, to jednak wolałabym wiedzieć kto to.

      Usuń
    5. Śmieszne !!. będziesz pewnie później palcem wytykiwać itp. Taka jest moja opinia według cb i tyle. Twoje stylizacje do bani, doll wygląda jak stara babka a ocenianie stylizacji to dopiero jest poraszka!! Wyróżnienia które wybrałaś okropne. I prosze bardzo to MOJE ZDANIE
      Wasz najukochańszy ... ANONIMEK :*

      Usuń
    6. "Wytykiwać"? Nie znam takiego słowa, więc cokolwiek to oznacza, nie mogłabym tego robić. "Poraszka"? Tak można nazwać styl Twojej wypowiedzi oraz poziom kultury osobistej. Ja rozumiem, że każdy ma odmienny gust i zakładam, że gdyby zwycięskie prace miały wyłaniać 3 różne osoby, to powstałaby rozbieżność w ich wyborach. Skoro moje stylizacje czy też wybory, nie podobają Ci się-okej, nie mam z tym problemu, wcale nie liczę na to, że moje zestawy będę uznawane za idealne, a komentarze będą tylko i wyłącznie pozytywne. I o to chodzi, że jeśli coś Ci się w nich nie podoba, do czego masz pełne prawo, to fajnie by było gdybyś wyraził/wyraziła swoją opinię, uzasadniając ją racjonalnymi argumentami. Jeśli Ty natomiast rzucasz w moim kierunku obelgami, to to w żaden sposób nie można nazwać wyrażaniem własnego zdania.

      Usuń
    7. Istnieje takie słowo jak """' poraszka "" i jak wytykiwanie! Wpisz se w neta a nie głupoty pirrdolisz !!!! Ty pisz normalnie !!! Rozpisać na pół strony to każdy się może !!!!!!!!!!!!

      Usuń
    8. Radzę zainwestować w słownik. Faktycznie przepraszam, że aż tyle napisałam i naraziłam Cię na taki wysiłek intelektualny.

      Usuń
    9. Rzeczywiście !!! Tobie też się przyda !!! Nikt nie rozumie twoich słów i sposobu wypowiedzi . Jak chcesz się pokłócić to dawaj na solo !

      Usuń
    10. Jak na razie wykłócasz się tylko Ty, ja tylko stwierdzam fakty. W jaki sposób na solo, przepraszam bardzo?

      Usuń
    11. Ty chyba jakąś kujonką jesteś lub królową albo chuj wie kim bo piszesz jak ktoś z nich. Jakbyś była normalna to byś wiedziała co to na solo

      Usuń
    12. Kurczę, przejrzałaś/przejrzałeś mnie. Jestem królową. Wyobraź sobie, że wiem co to solo, ale jak skoro nawet nie znam Twojego nicku?

      Usuń
    13. Nie będę się wtrącać, ale powiem tyle, że Sweet0Monisia ma całkowitą rację.

      Usuń
  2. Gratuluję wam dziewczyny, pierwsze miejsce jak najbardziej zasłużone. Aczkolwiek zgodzę się troszkę z anonimem (nie chodzi o to że nie umiesz oceniać i z "...ahahahahahahaha...", "...looooool..."...hahhhahahhaaaa" oraz "...bleeeeeeeee...") chodzi mi o to że wyróżnienia nie są za fajne, a widziałam lepsze prace, np. praca weronikao99. Ale to nei zmienia faktu że wam gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślałam, że Ty wygrasz, zrobiłaś świetną stylizację.

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo, miło że ktoś tak pomyślał :)

      Usuń
    3. Ja też, ale najwyraźniej prowadząa konkursu nie umie wybierać !!!!!!!!

      Usuń
  3. Gratuluję także troszkę zgodzę się z shari i 'anonimkiem'
    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje zwyciężczyni konkursu, super stylizacja ;) Co do wyróżnień nie za bardzo podobają mi się stylizacje.
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki wielkie! Cieszę się, że mój outfit przypadł Ci do gustu :)
    Co do wyróżnień, to nie zgodzę się w moimi przedmówcami. Według mnie wybrałaś najlepsze ze zgłoszonych stylizacji. Anonim oczywiście wykazuje się ogromną kulturą osobistą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do anonima zgadzam się c;

      Usuń
    2. Mam kulturę w porównaniu do was !!! Wy tylko sluchacie tej moniśki i robicie to co ona wam każe ! Co mnie to obchodzi, ze ona ma problem i musiała się.jakiejś agusi coś tam zapytać.....jeny piszcie sensowne tę posty bo to jest tragedia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    3. Przepraszam serdecznie, ale muszę zapytać: co ja każę? Bo nie przypominam sobie, abym wydawała jakiekolwiek rozkazy tutaj.

      Usuń
    4. Noo rozkazujess !!!! WIECZNIE PRZYPOMINASZ O TYM CHOLERNYM KONKURSIE !!! A MOŻE JA NIE CHCE BRAĆ UDZIAŁU !!!! KUŹWA ZASTANÓW SIĘ CO PISZESZ !!!!!!!!

      Usuń
    5. Czy przypomnienie to rozkaz? Pierwsze słyszę. Jeśli nie chcesz brać udziału, to wcale nie zmuszam, co najwyżej zachęcam.

      Usuń
    6. Za bardzo zachęcasz !! Lecz się !!! Nie widzę sensu robienia kolejnego konkursu skoro do każdego musisz się doczepić i go obrazić. Masakra...

      Usuń
    7. Nie rozumiem Cię, Monika (jeśli masz tak na imię mogę tak pisać monisiu?) zachęcała do wzięcia udziału w konkursie ze względu na to żeby było więcej zgłoszeń, żeby zachęcić oraz żeby każdy każdy kto tego nie widział miał jakąś szansę. Było to też przypomnienie dla tych którzy piszą że zgłoszą się później i zapomną. Na prawdę nie rozumiem takich ludzi jak ty, nikt Cię nie wyzywa, nikt Cię nie obraża, a ty dalej to samo :/

      Usuń
    8. A i jeszcze jedno, jak byś nie pisał/pisała z anonima mniej by się na ciebie rzucali.

      Usuń
    9. Tak mam na imię Monika :) Niestety niektórzy lubią szukać problemów tam gdzie ich nie ma.

      Usuń
  6. Gratulacje :) Wspaniałe stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serioooo ?? Podoba ci się ?! Żal !

      Usuń
    2. Juleczek05 już nie ma prawa do wyrażenia swojej opinii? Tylko Ty masz taki przywilej?

      Usuń
    3. Czy ty do każdego musisz się przyczepić ?

      Usuń
  7. Co do anonima jak chce oceniać niech może się podpisuje ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Pierwsza stylizacja jest śliczna :)

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje:) I dzięki za wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń